Hei voisiko paremmin tietävät kertoa, että voiko lamdan jättää pois downpipen päivityksen yhteydessä..? vai onko sillä suurempaakin (mitä) merkitystä kun sinne putkeen kerta on törkätty? kyse siis og900 turbosta vm.-90
- tai siis, kai sen voi jättää pois, mutta mitä se vaikuttaa jos niin tekee...
thx
og900 turbo ja Lamdan tarpeellisuus
-
- "Aero"
- Viestit: 358
- Liittynyt: Pe Tammi 20, 2006 20:23
og900 turbo ja Lamdan tarpeellisuus
900 T16 "Turbonaattori" (PR...kele...)
Re: og900 turbo ja Lamdan tarpeellisuus
Minkä takia jättäisit sen pois? Ruisku menee limp home tilaan ja check engine palaa koko ajan. Eihän boksi pysty mitenkään seosta mittaamaan ilman lambdaa. Siirrä lambda uuteen putkeen vaan.Turbonaattori kirjoitti:Hei voisiko paremmin tietävät kertoa, että voiko lamdan jättää pois downpipen päivityksen yhteydessä..? vai onko sillä suurempaakin (mitä) merkitystä kun sinne putkeen kerta on törkätty? kyse siis og900 turbosta vm.-90
- tai siis, kai sen voi jättää pois, mutta mitä se vaikuttaa jos niin tekee...
thx
Tuon logiikan mukaan voisi jarrupalat jättää pois kokonaan jarrusatulaa vaihtaessa.
9-5 Vector E85Wössner +F40&Quaife, MB 200C 4matic AMG
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575