
Miten vaikuttaa jos T16 pakonokka hampaan jäljessä?
Miten vaikuttaa jos T16 pakonokka hampaan jäljessä?
Joo jos on mutua tai oikeesti kokeillut niin kerropas miten lähes vakio wanha T16-moottori käy ja kulkee jos imunokka on kohillaan ja pakonokka hampaan jäljessä, eli nokkapyörien merkkien välissä 14 niittiä? Oli irtokoneessa valmiina tuollain ja meinasin että tuleeko ylärekisteriin eloa vai pelkkää murhetta ja ongelmaa? Kai se on toiminut edellisessä autossa noin, tuskin sitä irroituksen jälkeen on sorkittu 

Saabismi iskee salakavalasti!
Vähän rumemmin käy tyhjää ja huonompi alavääntö on. Vastaavasti tuntuu paremmin heräävän eloon ylhäällä. Toisaalta osa siitä tunteesta johtuu varmasti siitä että alempana toimii huonommin. En kyllä usko että tuosta niin suurta hyötyä on, että kannattaisi pitää myöhemmällä. Varsinkaan vanhassa vakiokoneessa kun ei se kansi ylhäällä häävisti virtaa eikä varsinkaan ahdin.
Vanhaan koneeseen (jos nyt '84:sta puhe) saat muutenkin paremmin eloa vaihtamalla sen typerän asymmetrisen imunokan uudempaan symmetriseen.
Laita vain takaisin niinkuin kuuluu olla.. Eiköhän kyseessä ole asennusvirhe eikä viritystarkoitus.
Vanhaan koneeseen (jos nyt '84:sta puhe) saat muutenkin paremmin eloa vaihtamalla sen typerän asymmetrisen imunokan uudempaan symmetriseen.
Laita vain takaisin niinkuin kuuluu olla.. Eiköhän kyseessä ole asennusvirhe eikä viritystarkoitus.

#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com