OG900 8V -> T16
OG900 8V -> T16
Morjens taas kaikille. Olen miettinyt tässä että kun mulla on tuolla kampiakseliilla tuo asentotunnistin sytkälle. Niin os laitankin siihen virranjakajan niin voinko laittaa ne virranjakajasta tulevat kolme piuhaa kampiakselin anturin piuhojen tilalle ezk:hon?
Re: OG900 8V -> T16
Ei tule toimimaan. Anturi on ensinnäkin erityyppinen ja toisekseen vaikka se toimisikin, niin sinulla ei olisi käytössä enää tuota turbon jakajassa olevaa alipaine/paine-ennakkoa. Se on välttämätön, jotta saat koneen toimimaan millään tapaa järkevästi. Laita siis turbomallin virranjakaja ja EZK-roippeet mäkeen.
Toki yksi vaihtoehto on virittää siihen koneeseen fiksumpi sytytys, joka löytyy 9000:sta. Se on Direct Ignition, eli DI. Sen asennukseen tarvitset sen kampiakselin anturin ja tietenkin kaikki muut vermeet 9000:sta.
Edittiä: Hmm. luin vielä viestisi ja tajusin, että ymmärsinkö väärin tarkoituksesi? Onko autossasi siis EZK-sytytys ja mietit EZK:n anturin korvaamista virranjakajan anturilla? No, sama vastaus tähänkin, kuin ylempänä: anturit ovat erityyppiä. Ei onnistu.
Toki yksi vaihtoehto on virittää siihen koneeseen fiksumpi sytytys, joka löytyy 9000:sta. Se on Direct Ignition, eli DI. Sen asennukseen tarvitset sen kampiakselin anturin ja tietenkin kaikki muut vermeet 9000:sta.
Edittiä: Hmm. luin vielä viestisi ja tajusin, että ymmärsinkö väärin tarkoituksesi? Onko autossasi siis EZK-sytytys ja mietit EZK:n anturin korvaamista virranjakajan anturilla? No, sama vastaus tähänkin, kuin ylempänä: anturit ovat erityyppiä. Ei onnistu.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: OG900 8V -> T16
No älä nyt ainakaan mitään di syttyä rupea laittamaan vaikka joku usuttaskin.Kohtuullisen kalliiksi tulee etuihin nähden kun saa olla jatkuvasti kasettia ostamassa.. 

Re: OG900 8V -> T16
Kokemuksen syvällä rintaäänelläkö tällaisia puhelet? Loppupeleissä aika vähän olen edes kuullut ongelmista DI-kasettien kanssa, varsinkin uusien kasettien kanssa.tomaatti kirjoitti:No älä nyt ainakaan mitään di syttyä rupea laittamaan vaikka joku usuttaskin.Kohtuullisen kalliiksi tulee etuihin nähden kun saa olla jatkuvasti kasettia ostamassa..
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
'84 900T8 Museoautoprojekti
Re: OG900 8V -> T16
Jatkuvaanhan nuo tuntuu paukkuvan, jo 180tkm kohdalla piti vaihtaa uusi kasetti. 
-Sami

-Sami
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Re: OG900 8V -> T16
Ei ole omia kokemuksia.Toi nyt vaan oli heitto jonka olisi voinut jo perässä olevasta hymiöstä päätellä.Useemminhan tonnarimiehen tunnistaa pullottavasta takataskusta.Eipähän siellä lompakko pullistele vaan syttykasetti..Jokke A kirjoitti:Kokemuksen syvällä rintaäänelläkö tällaisia puhelet? Loppupeleissä aika vähän olen edes kuullut ongelmista DI-kasettien kanssa, varsinkin uusien kasettien kanssa.tomaatti kirjoitti:No älä nyt ainakaan mitään di syttyä rupea laittamaan vaikka joku usuttaskin.Kohtuullisen kalliiksi tulee etuihin nähden kun saa olla jatkuvasti kasettia ostamassa..
