Terve kaikille
tuossa kävin ostomielessä vilkasemassa yhtä autoa, jossa nyt sitten on ongelmia seuraavanlaisia: auto pätkii, ampuu pakoputkeen sillontällön kunnon tujaukset ja mustaa pölläyttelee, ei ota kierroksia ihan kunnolla kun röpeltää pahasti. Mutta kuitenkin tuntuisi ahdoilla pelaavan melko nätisti. Sytkävika oli epäilylistalla, itsellä kävi mielessä jopa se että jos nokkien ajotus olisi pielessä. Auto tosiaan lähtee käyntiin, muttei käy tyhjäkäyntiä hyvällä tahdollakaan. Peli on seissyt kyllä sen puolenkymmentä vuotta että millasia oireita tuo nyt lie voipi aiheuttaa noissa? Ja oli tosiaan tarkotus ajaa autolla useamman sadan kilsan siivu, mutta taitaa jäädä haaveeksi taas... Mistä tuota onkelmaa kannattasi lähtiä kahtelemaan?
Kävipä tuo nyt sekin mielessä notta voipiko tuo olla ainoastaan vanhasta bensasta johtuvaa hunokäyntisyyttä tahe jotain sellasta ongelmaa?
T16 pätkii, röpeltää, paukkuu
T16 pätkii, röpeltää, paukkuu
Jäsen #3551
Saab 9-5 Aero '04 (KA), + 95, 96, 90, 900 malleja vuosilta '62-'91
Saab 9-5 Aero '04 (KA), + 95, 96, 90, 900 malleja vuosilta '62-'91
Re: T16 pätkii, röpeltää, paukkuu
Kuulostaa siltä ettei jako olisi ihan kohdallaan.. Tietysti helpoin asia on tarkistaa onko sytytyksen ajoitus kohdallaan..
Sitten on tietysti mahdollista että joku venttiili on palanut..
Helppo homma tarkistat puristukset ennenkuin teet kaupat.
Sitten on tietysti mahdollista että joku venttiili on palanut..
Helppo homma tarkistat puristukset ennenkuin teet kaupat.
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Re: T16 pätkii, röpeltää, paukkuu
Jesshh,
kiitti infosta. Itsekkin mietin notta tuo sytkäennakon säätö ekana ja sitten epäilys nokkien ajoitusta kohtaan. Isähän tuo epäili vanhoihin saabisti-postituslistan viesteihin perustuen notta venttiiliki voi olapalanu ni sentähen eppäilyttää ostaa koko raatoa... Vaan on taas senluontonen auto ja tiukka aikataulu sen poisajamisen suhteen notta jos tahtoo myyjä saada kaupaksi niin säätäköön itse. Mie palaan emännän velipoijjaan tupareiden tunnelmalliseen ilmapiiriin -->

kiitti infosta. Itsekkin mietin notta tuo sytkäennakon säätö ekana ja sitten epäilys nokkien ajoitusta kohtaan. Isähän tuo epäili vanhoihin saabisti-postituslistan viesteihin perustuen notta venttiiliki voi olapalanu ni sentähen eppäilyttää ostaa koko raatoa... Vaan on taas senluontonen auto ja tiukka aikataulu sen poisajamisen suhteen notta jos tahtoo myyjä saada kaupaksi niin säätäköön itse. Mie palaan emännän velipoijjaan tupareiden tunnelmalliseen ilmapiiriin -->


Jäsen #3551
Saab 9-5 Aero '04 (KA), + 95, 96, 90, 900 malleja vuosilta '62-'91
Saab 9-5 Aero '04 (KA), + 95, 96, 90, 900 malleja vuosilta '62-'91