Elikkä kun ottaa suojapussin pois ja sitten irroittaa ne kolme ruuvia ja nostaa vaihdekepin pois, niin siinä on ne kaksi muovista palloa. Ylempi ja alempi pallo pitäisi ilmeisesti olla kiinni toisissaan, mutta se muovi niitten väliltä on halki ja se alempi pallo oli pudonnut sinne pohjalle. Eli tämä osa tarvitsisi ilmeisesti ostaa uusi, milläköhän nimellä sitä kannattaisi kysellä ja mihin hintaan tuollaisia myydään? Laatikko on nelivaihteinen. Tuo tuli tosiaan vahingossa itse rikottua, kun ajattelin että nuppi lähtee kiertämällä irti ja kiersin sitten nuppia ja kuului räks ja keppi pyöri tyhjää. :S
Toinen kysymys liittyy jarruihin. Elikkä tässä autossa käsijarru ottaa eteen, mutta tarkoitus olisi tehdä hydraulikäsijarru taakse. Elikkä tässä autossa taitaa ilmeisesti olla jarrupiirit ristiin? Mites onnistuisi tuo vaihto, että etujarrut omaan piiriin ja takajarrun omaan piiriin, joka mahdollistaisi käsijarrun lisäämisen?
Kiitoksia jo etukäteen, foorumia olen lueskellut aika paljon, mutta näihin en ole vielä suoraa vastausta löytänyt. Aloittelija Saabismissa olen.