900OG 16T

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
V.I.P
"Kaasari"
Viestit: 27
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 19:07
Paikkakunta: Tampere

900OG 16T

Viesti Kirjoittaja V.I.P »

Keksipääkä pojat jotain.

Sain tässä koneen tulille mutta pätkii hieman ja tulee ketunhäntää putkesta/pakosarjasta.

Autossa on k-jetin pumppu 16T suuttimet ja vaparin säädin kun tbo ei ole vielä kiinni. Saisko liikaa kakkua tai jotain?

Liian kaukaa haettua?

Vai olisiko että laturin kiinnityskumien väljyys aiheuttaa nakuanturille tiedon nakutuksesta ja se sekoittaa sytkää... (Autossa on kampiakselilla antu eli sytkä on oikein)

Vai molemmat?

Pätkii siis tasaisillakin kierroksilla ja kun päästää kaasun niin tulee lieskaa pakosarjasta...

No... Sitä en sitten tiedä onko mitään haittaa että ampuu pakosarjaan... Pysyy ainakin ahtopaineet vaihtohetkillä kun päästää kaasun :twisted:
Frostwind
"Hölösuu"
Viestit: 1105
Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 11:14
Paikkakunta: Alavus

Re: 900OG 16T

Viesti Kirjoittaja Frostwind »

Mikä vuosimalli?
Saab 9-5 Vector 2.3t BioPower -04
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
V.I.P
"Kaasari"
Viestit: 27
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 19:07
Paikkakunta: Tampere

Re: 900OG 16T

Viesti Kirjoittaja V.I.P »

Ööööööö venaas...

Nyt alko tyhmää itkettään. Auto on -87... Sähköjohtosatsi on -89...

Moottori taisi olla kans 89 mutta 9000:sesta.
Vastaa Viestiin