Alkaa -91 T16 oirehtia siihen malliin, että lootalle pitäis tehdä jotain, tai hommata toinen tilalle. Siispä: vaihdekepin keskityksenhän takia -87 tai uudempi loota ainakin saisi olla? Onko tuon ikäisissä (87-93) kaasari- tai iivarilootissa kestävyyden suhteen turbon lootaan verrattuna mitään (huomioitavia) eroja? Ensiövälityksissähän eroja on, mutta sen vaihtaminenhan ei ole ongelma.
...niin se vika on 1-2-vaihteiden kytkentärenkaassa, tai ainakin siellä päin. Kahdesti on kakkoselle vaihtaessa rusahtanut ja enää ei meinaa em. pykälät millään mennä päälle ja varsinkaan ykköstä saada pois. jos sen ensin on saanut rusikoitua päälle. Saattaa olla se hioutuu pikkuhiljaa käyttökelpoiseksi, tai sitten ei. Kolmosella ei kuitenkaan ole mitenkään mukava lähteä paikaltaan.
JOs olet ostamassa uutta salkkua,niin mitä tuo vanha maksaa.
Hommaa uus niin vaihdan sen sinulle jos saan laatikon työpalkaksi????
terv Jari
Kaikki alle 2 bar ahtavat ovat vapareita!
Saabit 9-5 2.3 tbo, 9-5 3.0 tiD, 9000 aero ,900 2,3 ja jokunen muu riiska
Nyt joutunee ajeleen....vaparilla auts.Teck 2 ja Isat löytyvät myös Riihimäeltä...
Mikko_H kirjoitti:Alkaa -91 T16 oirehtia siihen malliin, että lootalle pitäis tehdä jotain, tai hommata toinen tilalle. Siispä: vaihdekepin keskityksenhän takia -87 tai uudempi loota ainakin saisi olla? Onko tuon ikäisissä (87-93) kaasari- tai iivarilootissa kestävyyden suhteen turbon lootaan verrattuna mitään (huomioitavia) eroja? Ensiövälityksissähän eroja on, mutta sen vaihtaminenhan ei ole ongelma.
...niin se vika on 1-2-vaihteiden kytkentärenkaassa, tai ainakin siellä päin. Kahdesti on kakkoselle vaihtaessa rusahtanut ja enää ei meinaa em. pykälät millään mennä päälle ja varsinkaan ykköstä saada pois. jos sen ensin on saanut rusikoitua päälle. Saattaa olla se hioutuu pikkuhiljaa käyttökelpoiseksi, tai sitten ei. Kolmosella ei kuitenkaan ole mitenkään mukava lähteä paikaltaan.
Kysyppä Tomi Toivaiselta Vaajakoskelta tarjous. On aika velho 900 ja 9000 vaihdelaatikkojen kanssa ja antaa korjaukselle vuoden takuun. Numeroa en muista, mutta ajo ohjeen voin yrittää selittää puhelimessa tai potkiaisissa sunnuntaina, jos olet tulossa.
Vanhojen laatikoiden kanssa on vähän niin ja näin. Tuurilla saat hyvän
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Vanha laatikko on ihan fiksua laittaa, kunhan ei osta ihan sikaa säkissä. Mieltuiten vaihdettavalla laatikolla pitää päästä itse tai luotettavan/arvostelukykyisen kaverin ajamaan ennen moisen ostoa.
Kymmeniä laatikkoja hämmäntäneenä voin sanoa, että toiselle priima on toiselle aivan finaalissa. Jokainen kuitenkin tunnistaa hyvän laatikon käyttäessään moista.
Joskus noita laatikoita jaksoin itsekin rempata, mutta nykyään jos laatikko hajoaa laitan mieluummin tilalle hyvän käytetyn kuin isolla rahalla korjatun.