On niin pimeessä ja ahtaassa paikassa, ettei nää millainen tuo kiristysmekanismi siellä on. Monta satkua on ollut, mutta kertaakaan en ole moista hihnaa joutunut vaihtamaan, niin ettei kokemusta ole päässyt tulemaan. Ja kun autoa ei nosturille saa...
Neuvokaa nyt asiasta tietävät!
Rane
2.1 Og-satkun tehostajan pumpun kiilahihnan löysäys/kiristys
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2080
- Liittynyt: Ke Maalis 03, 2004 20:51
- Paikkakunta: urjala
Re: 2.1 Og-satkun tehostajan pumpun kiilahihnan löysäys/kiristys
kiristys onnistuu vain ylä kautta.
siinä on vain 13mm kannalla lukitus mutteri pumpun jalassa mihin kiristys tangon kierre täättyy sen löysäät ja kierrät vaan kierretangossa olevaa mutteria joko kiremmälle tai löysemmälle.
selitys taitaa olla hieman huono, mutta parhaiten sen tajuaa kun ottaa lampun käteen ja menee katsomaan sitä kiristys mekanismia autosta.
siinä on vain 13mm kannalla lukitus mutteri pumpun jalassa mihin kiristys tangon kierre täättyy sen löysäät ja kierrät vaan kierretangossa olevaa mutteria joko kiremmälle tai löysemmälle.
selitys taitaa olla hieman huono, mutta parhaiten sen tajuaa kun ottaa lampun käteen ja menee katsomaan sitä kiristys mekanismia autosta.
900i 16-valve 2d -89 (vain kesä ajossa), 900i kat -90 2d (vain kesä ajossa),
900i 16-valve 4d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918
900i 16-valve 4d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918
Re: 2.1 Og-satkun tehostajan pumpun kiilahihnan löysäys/kiristys
Joo tuttu mekanismihan tuo on, mutta kun ei sinne oikein nää mistään, kun on tuo asennusputkilamppukin just rikki. Täytyypä vaan kurkistella. Kiitos!antti.hakamaa kirjoitti:kiristys onnistuu vain ylä kautta.
siinä on vain 13mm kannalla lukitus mutteri pumpun jalassa mihin kiristys tangon kierre täättyy sen löysäät ja kierrät vaan kierretangossa olevaa mutteria joko kiremmälle tai löysemmälle.
selitys taitaa olla hieman huono, mutta parhaiten sen tajuaa kun ottaa lampun käteen ja menee katsomaan sitä kiristys mekanismia autosta.