uudemman og 900:sen käsijarrullinen taka-akseli 99:iin tai 90:iin ja jos niin vaatiiko paljon työtä sopiakseen. kiitos
taka-akseli
taka-akseli
kysymykseen en löytänyt vastausta haulla joten esitän sen nyt tässä eli meneekö / sopiiko
uudemman og 900:sen käsijarrullinen taka-akseli 99:iin tai 90:iin ja jos niin vaatiiko paljon työtä sopiakseen. kiitos
			
			
									
									
						uudemman og 900:sen käsijarrullinen taka-akseli 99:iin tai 90:iin ja jos niin vaatiiko paljon työtä sopiakseen. kiitos
Re: taka-akseli
Tukivarret sopii, samoin panhard-tanko. Tukitankojen puslissa on hieman eroa, mutta soveltamalla sopii. En enää kumman akselin tukitankoja piti käyttää.
			
			
									
									9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 3x 9-5 Tid -10, 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 900 Aero 89 (PR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
						Re: taka-akseli
-87 tukitangon etuhelan sisähalkaisija muuttui 11mm ==> 10mm. Ite tanko lienee sama molemmissa malleissa.
			
			
									
									-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
						9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Re: taka-akseli
Kun ottaa reaktiotangotkin siitä uudemmasta saappaasta, niin se 900:n käsijarrullinen akselisto menee "bolt on" noihin 99/90:hin. Käsijarruvaijerille joutuu tekemään koriin reiät ja käsijarrukahvahässäkkä pitää rälläköidä 900:sta ja hitsata sitten paikalleen siihen projektiautoon.
			
			
									
									# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
						9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01