
Tietääkseni SAAB alkoi valmistaa V6 moottorilla varustettuja satkuja vasta NG:n myötä 1994? Miten on siis mahdollista, että joku on saanut laillisesti kyseisen ylisuuren moottorin tähän yksilöön asentaa?
Nettiauto ID: 1807168
mikkoimp kirjoitti:onko 16v lähtenyt tehtaalta tuolla ratilla?
Ne vuosimallit, kun 8-venttiilisiä ei enää myyty, joten 2,0 i16 sai kunnian olla hinnat-alkaen- eli karvalakkimallina. Siis 1991 - 93.Mimmi kirjoitti:On.
Tuota minäkin vähän ihmettelin. Auto on rekisteröity 11/1991, joten oletan sen olevan vuosimallia 1992, jolloin oli kyllä mielestäni jo kolmipuolainen ratti, joka sitten muuttui nahkaiseksi vuosimalliin 1993 (ja Saab-logo värilliseksi). Itselläni on 1991-mallin 16v:ssä just samanlainen ratti, joka oli käytössä myös tonnareissa. Korjatkaa jos olen väärässä.mikkoimp kirjoitti:onko 16v lähtenyt tehtaalta tuolla ratilla?
Oletan, että tuota Trollhättanissa tehtyä yksilöä ei ole uutena myyty Suomessa, siis eri maaversio? Tuohon aikaan tahtoi olla joka maassa omat maaversionsa omine normeineen ja varustehienosäätöineen.zammuel kirjoitti: Erona on ainakin se, että oma on Ukin tuotantoa, veljen kärry taas Trollhättanin linjalta.