Hetkeksi näkemiin
Hetkeksi näkemiin
Hei,
En nyt tiennyt mille osastolle kirjoittaa, mutta täällä olen eniten vaikuttanut ja pätenyt, joten tänne...
Nyt on perheen viimeinenkin Saab myyty ja jäljellä on vain volvoja ja jenkkejä.
Pakko sanoa, että haikea olo on nyt. Cabriolet meni onneksi harrastajalle ja hyvään hoivaan, eikä nuorisolle ryyppyautoksi kuten joskus painajaisissani kuvittelin.
Laitetaanko pitkäveto pystyyn kuinka monta kuukautta menee, kunnes ilmoitan auton hankinnasta taas uudestaan. Nyt voisin sanoa, että ei vähään aikaan kun on muissa merkeissä jatkossa mielenkiinto, mutta ei sitä koskaan tiedä.
Kiitos kaikille. Hienoa täällä oli tietoa ammentaa ja taidan käydä irtotietoa jakamassa jatkossakin, kun kerran sitä on kertynyt.
Hyvää alkavaa kesää!
En nyt tiennyt mille osastolle kirjoittaa, mutta täällä olen eniten vaikuttanut ja pätenyt, joten tänne...
Nyt on perheen viimeinenkin Saab myyty ja jäljellä on vain volvoja ja jenkkejä.
Pakko sanoa, että haikea olo on nyt. Cabriolet meni onneksi harrastajalle ja hyvään hoivaan, eikä nuorisolle ryyppyautoksi kuten joskus painajaisissani kuvittelin.
Laitetaanko pitkäveto pystyyn kuinka monta kuukautta menee, kunnes ilmoitan auton hankinnasta taas uudestaan. Nyt voisin sanoa, että ei vähään aikaan kun on muissa merkeissä jatkossa mielenkiinto, mutta ei sitä koskaan tiedä.
Kiitos kaikille. Hienoa täällä oli tietoa ammentaa ja taidan käydä irtotietoa jakamassa jatkossakin, kun kerran sitä on kertynyt.
Hyvää alkavaa kesää!
----- No more Saabs -----
ex 9-5 Wagon 2.0t SP Business A4 Sun Green, 2000
ex 900 Combi Coupe 2.1 16v M5 Carrara White, 1993
ex 900 Cabriolet 2.0t 16v A3 Monte Carlo Blue, 1992
ex 9-5 Wagon 2.0t SP Business A4 Sun Green, 2000
ex 900 Combi Coupe 2.1 16v M5 Carrara White, 1993
ex 900 Cabriolet 2.0t 16v A3 Monte Carlo Blue, 1992
Re: Hetkeksi näkemiin
Kerran Saabisti - aina Saabisti! Kun ajaa toista autoa, jokin outo voima vetää aina takaisin Saabille. Sairautta se on, ja pahinta, kroonista laatua!
Nytkin vaimo on viikon työmatkalla Kiinassa (tai niin hän ainakin väittää...!) ja olisi mahdollisuus ajella uudenkarhealla VW:llä. Enpä ole kertaakaan sitä ottanut; ajan mielummin OIKEALLA AUTOLLA! (...jolla on sielu)
Sanonpa vaan, Huikko, et sinä kauaa ole pois!
"Nothing On Earth Comes Close!"
Hieno videopätkä 80-luvulta. Tämä on helmien helmi! Enjoy!
http://www.youtube.com/watch?v=PM3woO0AbCw
Nytkin vaimo on viikon työmatkalla Kiinassa (tai niin hän ainakin väittää...!) ja olisi mahdollisuus ajella uudenkarhealla VW:llä. Enpä ole kertaakaan sitä ottanut; ajan mielummin OIKEALLA AUTOLLA! (...jolla on sielu)
Sanonpa vaan, Huikko, et sinä kauaa ole pois!
"Nothing On Earth Comes Close!"
Hieno videopätkä 80-luvulta. Tämä on helmien helmi! Enjoy!
http://www.youtube.com/watch?v=PM3woO0AbCw
Viimeksi muokannut Jeltsin, Ma Huhti 28, 2008 18:55. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
OG 9³ 2.0t 5ov. rek.01(vm.02), paketti 2, Driving-paketti, Laser Red
(jäsen 44862)
(jäsen 44862)
Re: Hetkeksi näkemiin
no vapukshan se sit lähti niinku puhe oli. minä se odottelen VIELÄKIN parempia kelejä ennenku alan autoilemaan.
9-3 Cabriolet 2009
9-5 Aero 2011
9-4X 2011
9-5 Aero 2011
9-4X 2011
Re: Hetkeksi näkemiin
----- No more Saabs -----
ex 9-5 Wagon 2.0t SP Business A4 Sun Green, 2000
ex 900 Combi Coupe 2.1 16v M5 Carrara White, 1993
ex 900 Cabriolet 2.0t 16v A3 Monte Carlo Blue, 1992
ex 9-5 Wagon 2.0t SP Business A4 Sun Green, 2000
ex 900 Combi Coupe 2.1 16v M5 Carrara White, 1993
ex 900 Cabriolet 2.0t 16v A3 Monte Carlo Blue, 1992
Re: Hetkeksi näkemiin
12 vuotta tässä näköjään meni.
----- No more Saabs -----
ex 9-5 Wagon 2.0t SP Business A4 Sun Green, 2000
ex 900 Combi Coupe 2.1 16v M5 Carrara White, 1993
ex 900 Cabriolet 2.0t 16v A3 Monte Carlo Blue, 1992
ex 9-5 Wagon 2.0t SP Business A4 Sun Green, 2000
ex 900 Combi Coupe 2.1 16v M5 Carrara White, 1993
ex 900 Cabriolet 2.0t 16v A3 Monte Carlo Blue, 1992
- vilhosyvis
- "Viggen"
- Viestit: 620
- Liittynyt: La Maalis 17, 2018 19:17
- Paikkakunta: Tapiola, Espoo
- Viesti:
Re: Hetkeksi näkemiin
Nykyiset:
900i 1990 5d Magentanruskea
9-3 SE 1998 3d
Entiset:
900c 1990 4d Magentanruskea
900c 1989 4d juhlamalli
900S 1995 5d
900i 16v 1991 4d
9-3 S Turbo 2000 5d
9000CD 1989 4d
900i 1990 5d Magentanruskea
9-3 SE 1998 3d
Entiset:
900c 1990 4d Magentanruskea
900c 1989 4d juhlamalli
900S 1995 5d
900i 16v 1991 4d
9-3 S Turbo 2000 5d
9000CD 1989 4d
Re: Hetkeksi näkemiin
Tervetuloa...
Re: Hetkeksi näkemiin
Kiitos kiitos. Monta kertaa on lähellä ollut. Ruotsissa jo koeajoinkin yhtä tonnaria viitisen vuotta takaperin. Nyt vihdoinkin tärppäsi.
----- No more Saabs -----
ex 9-5 Wagon 2.0t SP Business A4 Sun Green, 2000
ex 900 Combi Coupe 2.1 16v M5 Carrara White, 1993
ex 900 Cabriolet 2.0t 16v A3 Monte Carlo Blue, 1992
ex 9-5 Wagon 2.0t SP Business A4 Sun Green, 2000
ex 900 Combi Coupe 2.1 16v M5 Carrara White, 1993
ex 900 Cabriolet 2.0t 16v A3 Monte Carlo Blue, 1992
Re: Hetkeksi näkemiin
No minä jo vähän odottelinkin, koska Huikko palaa linjoille tänne, kun vaikutti AS:n ketjun perusteella lähteneen tämä 9-5:n rakentelu "melko" vauhdikkaasti liikkelle
Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Civic 1.8-08 Executive A, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
-
- "Viggen"
- Viestit: 683
- Liittynyt: Pe Tammi 09, 2004 07:44
- Paikkakunta: Vaasa
Re: Hetkeksi näkemiin
Tästä on kokemusta "hetkeksi näkemiin".
Kun olin pikkupoika (s.1976), perheessämme oli Saab 900, joten homma oli selvä.
Ensimmäinen oma saab oli 900 aero -87. Aeroja on sittemmin ollut useita. 2017 vuonna tuli mittari täyteen saabeja kun 9-5 aero esitteli parin kuukauden välein tyyppiviat ja niitähän riitti.
Heitin saab harrastuksen romukoppaan ja tilalle tuli luotettavampi honda crv 2.0i 2007.
Vuosi meni ilman Saabia. Tuttujen saab harrastajien avustamana hankin sitten 90-luvun mustan 900 iivarin 3ov coupen harrasteautoksi.
Kaikki saabini ovat olleet turboja tai aeroja, joten homma oli selvä. Tähän laitetaan 900 T16 täyspaineturbon tekniikka, joka tuli Ruotsista, vuoden äherrys ja homma on valmis.
Nyt olen taas turbo saabisti. Käyttöautona toimii edelleen luotettava Honda.
Hyvää kesää veljet ja siskot, ajakaa nätisti!
Kun olin pikkupoika (s.1976), perheessämme oli Saab 900, joten homma oli selvä.
Ensimmäinen oma saab oli 900 aero -87. Aeroja on sittemmin ollut useita. 2017 vuonna tuli mittari täyteen saabeja kun 9-5 aero esitteli parin kuukauden välein tyyppiviat ja niitähän riitti.
Heitin saab harrastuksen romukoppaan ja tilalle tuli luotettavampi honda crv 2.0i 2007.
Vuosi meni ilman Saabia. Tuttujen saab harrastajien avustamana hankin sitten 90-luvun mustan 900 iivarin 3ov coupen harrasteautoksi.
Kaikki saabini ovat olleet turboja tai aeroja, joten homma oli selvä. Tähän laitetaan 900 T16 täyspaineturbon tekniikka, joka tuli Ruotsista, vuoden äherrys ja homma on valmis.
Nyt olen taas turbo saabisti. Käyttöautona toimii edelleen luotettava Honda.
Hyvää kesää veljet ja siskot, ajakaa nätisti!