Nyt sitten jostain kumman syystä kakkosauton tarpeessa iski turbokuume ja sattui kohdalle aika hyvin pidetty 900T8, joka oli tosin seissyt reilun vuoden.
Saappitietämys on vuosien varrella päässyt katoamaan pääkopasta lähes kokonaan, joten saattaa tulla tyhmiäkin kysymyksiä välillä

Käytin auton leimalla tänään, ja hylky tuli oikean puolen käsijarrusta ja päästöistä.
Päästöasia vähän askarruttaa, kun tuossa tuttu korjaaja sanoi että turha alkaa säätämään kun auto on seisonut. Muutama sata km kovaa ajoa niin vähenee? CO oli 5,36 (sallittu 3,50).
Ahtopaineet myös vähän askarruttaa. Autossa on jälkiasennusmittari, joka näyttää että ahdot pääsisivät noin kiloon tai jopa yli, ennenkuin putoavat sinne 0,4-0,5 tuntumaan, normaalia?
Lukkoja ja jarruja on jo herkistelty seisonnan jälkeen, mitä muuta tulee mieleen mitä seisonnan jälkeen pitäisi notkistella?
Kuvakin autosta löytyy, jos se jotakuta kiinnostaa... http://www.videoracing.fi/saab.jpg
Kysymyksiä tulee satelemaan rutkasti lisää, pitäkää varanne

Edittiä sen verran, että auto on vakio lukuunottamatta 3" putkistoa. APC on modaamaton ja muutenkin vakio-osilla.