Saab 900S -91 Koneenkiinnike
Saab 900S -91 Koneenkiinnike
Eli mites helkutissa ton kuskinpuolen kiinnikkeen saa auki? kahdella pultilla.. toinen on niin vit*umaisessa paikassa ettei sinne millään avaimella pääse kun tarttis alakautta avata..? toisella puolella paljon helpompi, yläkautta saa molemmat kun on siinä pultin päässä ne mutterit.
Saab se miehen tiellä pitää, naisia unohtamatta.
Re: Saab 900S -91 Koneenkiinnike
Mitä pulttia olet oikeastaan avaamassa?2495 kirjoitti:Eli mites helkutissa ton kuskinpuolen kiinnikkeen saa auki? kahdella pultilla.. toinen on niin vit*umaisessa paikassa ettei sinne millään avaimella pääse kun tarttis alakautta avata..? toisella puolella paljon helpompi, yläkautta saa molemmat kun on siinä pultin päässä ne mutterit.
Kuskin puolelta avataan ja vedetään pois pultti 33 (ja 34 jos löytyy, en ole vielä tavannut), pelkääjän puolelta avataan mutteri 23.
Eli kuskin puolella hydraulikumi ja sen alla oleva rauta 5 jää moottorin mukaan, pelkääjän puolella hydraulikumi jää autoon kiinni ja raudat 1 ja 15 nousee moottorin mukana.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)