Saab 900S -91 Koneenkiinnike

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
2495
"Aero"
Viestit: 452
Liittynyt: Ti Elo 23, 2005 07:46
Paikkakunta: Eura
Viesti:

Saab 900S -91 Koneenkiinnike

Viesti Kirjoittaja 2495 »

Eli mites helkutissa ton kuskinpuolen kiinnikkeen saa auki? kahdella pultilla.. toinen on niin vit*umaisessa paikassa ettei sinne millään avaimella pääse kun tarttis alakautta avata..? toisella puolella paljon helpompi, yläkautta saa molemmat kun on siinä pultin päässä ne mutterit.
Saab se miehen tiellä pitää, naisia unohtamatta.
Jope
-
Viestit: 4173
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Re: Saab 900S -91 Koneenkiinnike

Viesti Kirjoittaja Jope »

2495 kirjoitti:Eli mites helkutissa ton kuskinpuolen kiinnikkeen saa auki? kahdella pultilla.. toinen on niin vit*umaisessa paikassa ettei sinne millään avaimella pääse kun tarttis alakautta avata..? toisella puolella paljon helpompi, yläkautta saa molemmat kun on siinä pultin päässä ne mutterit.
Mitä pulttia olet oikeastaan avaamassa?

Kuskin puolelta avataan ja vedetään pois pultti 33 (ja 34 jos löytyy, en ole vielä tavannut), pelkääjän puolelta avataan mutteri 23.

Eli kuskin puolella hydraulikumi ja sen alla oleva rauta 5 jää moottorin mukaan, pelkääjän puolella hydraulikumi jää autoon kiinni ja raudat 1 ja 15 nousee moottorin mukana.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Vastaa Viestiin