Olen tsekannut näitä muita viestejä ja yrittänyt ymmärtää missä se vika on. Tiedonmäärästä vain saa melkoisen ähkyn, vaihtoehtoja kun tuntuu olevan. Vierailin myös ffp.fi:n sivuilla, jotta olisin ymmärtänyt ton ruiskun sielun elämästä jotain. Silloin kun auto kunnolla viimeksi käynnistyi ja oli tarkoitus ilo mielin mennä duunin sillä, ei se jaksanut käydä kunnolla ja katalysaattori kävi kuumana, savu oli ihan oikeaa savua, ei mitään feikkiä. Oletin, että katalysaattori meni ja pakoputki on tukossa jollain tavalla. En ole vain päässyt sitä tarkastamaan, pultit kun on hyvässä ruosteessa ja liittimet näin ollen jumissa.
Lainasin systerin samanlaista menijää kokeillakseni mistä vika löytyisi. Huomasin omassani kuskin puolen lokarissa olevan jonkun oudon pöntön, johon meni paineletkuja. Omassani ne letkut on suljettu ruuveilla, systerin saapissa ne menee sinne mihin pitäiskin. Tsekkasin kirjoista kuvia, en kuitenkaan tiedä mikä se pönttö on sytkäpäätteen alla ja mihin se vaikuttaa.
Eli olen onnellisesti ihan pihalla sen vehkeen kanssa. Mitään turhaa en viitsis alkaa purkaan, joten kysynkin jos joku tietäis mitä mun pitäis tehdä. Se lautanen nousee kummassakin samanlailla. Sivuilta löytyy mainintaa kylmäkäynnistyssuuttimista, ohjauspaineensäätimistä jne. Jotain epämääräistä olen sillä rintamalla yrittänytkin, mutta ei oikein ota onnistuakseen. Kansi ei vuoda, ei imusarja, eikä mikään muukaan alipaineletku. Auto oli seisonut vajaan vuoden ennenkuin sen hankin, ehdin kruisaileen sillä pari kuukautta. Miksi se kone saa liikaa bensaa? Kääk.