900 i-kylmänä nykii

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
mart96
"Viggen"
Viestit: 528
Liittynyt: To Elo 05, 2004 11:39

900 i-kylmänä nykii

Viesti Kirjoittaja mart96 »

Elikkä kyseessä vm 85 satku ruiskulla. Nyt kun olen Suomessa viikkoja töissä, niin se satku seisoo talon edessä ja kun tulen kotiin(Viroon) käymään, niin on ruvennut temppuilemaan. Kylmänä lähtee kyllä hyvin käyntiin, mutta kun lähtee liikkelle ja kiihdyttää, niin rupee nykimään kovasti, kun ei kaikki sylinterit toimis, mutta enemmän epäilen, että saa bensaa joko liikaa, tai liian vähän.
Sitten kun vähän ajelee ja lämpenee, niin toimii taas tosi hyvin.
Mistä se kannattais aloittaa, siis se vian etsintä.
Ja missähän ne K-jetin toimintaselostuslinkit olivatkaan? :wink:

Kiitoksia jo etukäteen taas
petteri75
"Hölösuu"
Viestit: 1177
Liittynyt: To Elo 14, 2003 09:47
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: 900 i-kylmänä nykii

Viesti Kirjoittaja petteri75 »

Oma veikkaus veisi määräpainesäätimeen, eli siihen mötikkään johon menee kaksi polttoaineletkua. Säädin säätää polttoainepainetta, eli mitä kylmempi, sitä kovempi bensapaine -> rikkaampi seos. Jos kyse on 23-vuotiaasta osasta, voi olla mahdollista, että se ei aivan täsmällisesti enää toimi.

Varaosissakin saattaa olla pientä vaihtelua, esim. itse taisin hankkia säätimen, joka myyjän mittauksen mukaan rikastaa pitkään. Voisin kuvitella, että itse lämpö-/aikakytkin toimii, jos vehje lähtee kylmällä ja lämpöisenä käyntiin hyvin.

Parempia tietoja lähimmältä Gurulta.
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Re: 900 i-kylmänä nykii

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

mikä on sytkä osien kunto?
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
Vastaa Viestiin