Satkun rundari

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
sadisti
"Tuplakaasari"
Viestit: 94
Liittynyt: Pe Tammi 16, 2004 15:05
Paikkakunta: Hyvinkää

Satkun rundari

Viesti Kirjoittaja sadisti »

Elieli...Missä on og-900:sen ( t8 ) kierroslukumittarin anturi? Mahtaako olla imusarjan alla, vai? Onkos kukaan asennellut orggisrundarin tilalle vähemmän orggista, vinkkejä asennukseen kaivataan. :roll:

t. juke
Maailmassa on kolmenlaisia ihmisiä: Toiset osaavat laskea ja toiset eivät.
teesalama
"Hölösuu"
Viestit: 2521
Liittynyt: Ke Loka 15, 2003 09:13
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja teesalama »

Jos en ole väärin ymmärtänyt, niin turboissa kiekkamittari saa pulssit pääteasteelta navasta 7.
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
ASTech
"Hölösuu"
Viestit: 1167
Liittynyt: Ti Joulu 02, 2003 17:37
Paikkakunta: Uki

Viesti Kirjoittaja ASTech »

Saa tiedon sytkäyksiköltä
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10502
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Rundimittarille lähtevä johto haarautuu 8-venttiilisessä ruiskussa ja turbossa sulakerasiassa bensapumpun releen kannasta. Jos asennat jonkun vähemmän orggiksen, niin silloin rundimittarin kykentä voi olla tarpeen tehdä puolan miinus napaan. Luulenpa että ainakin uuden rundimittarin mukana tulee seikkaperäiset kytkentäohjeet.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
sadisti
"Tuplakaasari"
Viestit: 94
Liittynyt: Pe Tammi 16, 2004 15:05
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja sadisti »

Kiitos neuvoista.

Sen verran vaikealta hommalta vaikuttaa, että pitäydyn orggismittaristossa ja vahdan "pelkästään" tekniikan :lol:
Kun ei ole tuota sähkömiehen vikaa alkuukaan...
Maailmassa on kolmenlaisia ihmisiä: Toiset osaavat laskea ja toiset eivät.
Vastaa Viestiin