Nostetaanpas aihe esille, sillä olen tullut Antin apuun tämän auton saattamisessa ajokuntoon. Itsehän aikanaan sain Antin auton ostamaan, joten on aika vastata teoista. Auto on koko lailla upea muuten.
Tilanne on siis se, että on tehty seuraavaa (korjausoppaan mukaan):
1. Irrota kytkinkoppa.
2. Asenna välirengas kotelon ja tähtilevyn väliin.
3.a) Irrota kytkinakselin lukitussolki ja tiivistekumi.
3.b) Ittota kytkinakselin O-rengas.
4. Irrota kytkinakselin muoviruuvi.
4,5. (korjausoppaan ulkopuolelta) Kiinnitä mutteri kytkiakseliin.
5. Irrota kytkinakseli. Käytä mieluummin liukupainovasaraa.
Tähän se on jäänyt. Ei lähde kytkinakseli irti.
Kuvat puhukoon puolestaan:
Olen ihmetellyt tilannetta hetken tänään. Työkaluina liukupainovasara (hmm, miten tätä käytetään tässä) ja sorkkarauta. Oikeastaan kysymykseni liittyy tuohon laakeriin, joka näkyy alemmassa kuvassa. Pitäisikö se irrottaa ja jos pitää, niin millä työkalulla sen saa pois? Toinen kysymys, onko tuo vaijeri oikeassa välissä (en ole ollut paikalla, kun se on sinne laitettu)? Voiko sen virheellinen sijoitus aiheuttaa ongelmia?
Kaikki vinkit ovat nyt tarpeen, sillä luulen, että kaikki voima, joka on käytettävissämme, on jo käytetty. Kyse on siis oikeasta tekniikasta...