Minkälaiset liukasteet kannattaa laittaa c900 T8 automaatin peräöljyiksi? Muistaakseni korjaamokäsikirja suositteli API GL4 / GL5, kun taas merkkiliike Shell Spirax GX 80W –öljyjä. Mikä lienee paras valinta?
Entä turbon (900-88 8v) kynttilät? Koneessa on näköjään paikallaan NGK BCP7EVX, ja tarvikeliike suositteli tilalle BP7EVX. Korjaamokäsikirja taisi antaa NGK BP7EV tai BP7ES. Mitkä ruuvaisin tilalle - ilmeisesti joka tapauksessa NGK? Mitä muuten tarkoittaa tuo X noiden tulppien perässä? Entäs millainen vaihtoväli millekin tulpille – BP7EV:llä taisi olla pidempi kuin BP7ES:llä?
(c900T ei ole vielä kasvanut kyselyiän ohi...)
#534#
Kipinää ja liukastetta
Täälä on infoa NGK:n tulpista! Jos jollakin on tiedossa esim. Nipponin vastaavaa niin laittakaa infoa....
http://www.evotuners.com/ngk.htm
PS. Mulla 900 T8 -88 ja tulppina nuo BP7ES ja ihan hyvin pelaa....
http://www.evotuners.com/ngk.htm
PS. Mulla 900 T8 -88 ja tulppina nuo BP7ES ja ihan hyvin pelaa....
Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business
#1814
#1814