Olen tässä nyt muutaman viikon istunut automatkat contour penkissä, enkä lakkaa hämmästelemättä sitä miten taivaallisen hyvä, mukava ja vaivaton se on istua. Minullakin on ristiselässä ja lantion alueella erinäisiä kolotuksia jotka ei enää osanneet arvostaa karvalakkisaabin istuinta, mutta tällä istuimella istuminen ei tunnu missään!
On suorastaan masokistista istua millään muulla satkun penkillä kun contourilla...mutta kertokaas onko tuolla verhoilulla mitään merkitystä? omani on nahkaverhoiltu, onko kangasverhoiltu versio myös samaa huippulaatua vai onko noissa jotain eri elementtejä? Ainakin tuo nahkapinta tuntuu jotenkin mukavan raikkaalta istua ja tällainen ikääntyvä ja rappeutuva kroppa liukuu helposti siihen ja sieltä pois, eli siis kabiiniin meneminen ja sieltä poistuminen on helpompaa
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Pehmusteet on samat myös plyyshipäällysteisessä Contour-penkissä. Eli yhtä mukava se on istua sen osalta, nahassa on tietysti sitten vielä nuo omat puolensa.
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
lucaf kirjoitti:Olen tässä nyt muutaman viikon istunut automatkat contour penkissä, enkä lakkaa hämmästelemättä sitä miten taivaallisen hyvä, mukava ja vaivaton se on istua. Minullakin on ristiselässä ja lantion alueella erinäisiä kolotuksia jotka ei enää osanneet arvostaa karvalakkisaabin istuinta, mutta tällä istuimella istuminen ei tunnu missään!
Käytit jo kaikki ylistyssanat: Mitäs sitten sanot, kun allasi on 9000:n Aeron penkki
kyllä nykyisen tonnarini nahkapenkit ovat jotain taivaallisen hyvää. aiemmin en ole istunut missään noin mukavassa pl. jenkkisohvatuolit eräässä työpaikassani aikoinaan.
onko aerossa vielä jotenkin erilaiset penkit normaalitonnariin verrattuna? nuo ainakin ovat hyvät ja mukavat. yhtään lisää toppauksia en osaa enää kaivata. tosin olen tottunut melko askeettisiin moottoripyörien sporttisiin ja ohuisiin lautoihin, sekä erilaisiin kankaisisiin auton jakkaroihin aiemmin. kyllä nahka on aivan ylivoimaisen mukava auton penkin pintamateriaalina, ainakin omien mielipiteiden ja kokemusten kertomana issekseni.
SAAB 9000cc turbo M1987 (nyk.ka), 900i 1988 (ex-ka), 99GL 1978 (ex-ka), 96 V4 super 1978(ex-ka), 95 1967(exä). muuten tässä pitäisi lukea jotain fiksua: -jotain fiksua.
Onks jossain TALBOTIS samanlaiset/tyyliset penkit kun saabeis ....
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
rotisko kirjoitti:
onko aerossa vielä jotenkin erilaiset penkit normaalitonnariin verrattuna? nuo ainakin ovat hyvät ja mukavat. yhtään lisää toppauksia en osaa enää kaivata. tosin olen tottunut melko askeettisiin moottoripyörien sporttisiin ja ohuisiin lautoihin, sekä erilaisiin kankaisisiin auton jakkaroihin aiemmin. kyllä nahka on aivan ylivoimaisen mukava auton penkin pintamateriaalina, ainakin omien mielipiteiden ja kokemusten kertomana issekseni.
Aerossa penkin istuinosa on aika kaukalomainen, ei kuppimainen. Eli ei anna sivuttaistukea. Hartiantuki on ihan omassa luokassaan ja samaten niskatuki. Ristiselän tuki oli mun Aerossa (130tkm ajettuna) aika mieto, jopa olematon.
Nahka on mieluisin. Sisätilanlämmitin korjaa jos kylmyys itkettää.
Ja satkun penkit on aivan loistavat mikäli ne on hyvässä kunnossa. Niillä istuu pitkän matkan ilman selän puutumisia. Toisin kuin esim uuden 9-3:n penkissä...
Se muuten tuntui niinkuin se ei ois liikkunut kunnolla, eli siinä säätöpyörässä oli tyhjää. Liekö sitten jotain irti/rikki? No, jospa nykyinen omistaja - kuka lie - korjaa asian