ilmamäärä mittarista putki puhki??

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
hiphop
"Aero"

ilmamäärä mittarista putki puhki??

Viesti Kirjoittaja hiphop »

Ja se on moro.

Onko kellään kokemusta mistä mahtaa johtua että ilmamäärämittarista menevä se haitariputken puhki kuluminen. Sen olen paikantanut että koskettaa konepeltiä jotenkin ajaessani. Mutta mikä sen saa näin tekemään. Olen laittanut ilmastointi teippiä kuluman alussa mutta nyt ei se konsti enää auta. Saab 900i -88 olisi auto.
Subonaattori
"Aero"

Viesti Kirjoittaja Subonaattori »

Moottorin tukikumi hajalla.
ylipaine=ylivoimaa!
SAAB 9-5 Wagon Automatic BioPower MY02
hiphop
"Aero"

Viesti Kirjoittaja hiphop »

Subonaattori kirjoitti:Moottorin tukikumi hajalla.

kokeilin kangella liikuttaa moottoria ja katselin niitä kumeja samalla. Kuinka paljon saa moottori heilua. Etumainen se mikä on siinä syylärin edessä niin oli halkeillut. Mahtaaneko se vaikuttaa asiaaan. En vielä kysellyt hintoja mutta avvistan dettä hinnakkaita ovat.
Mertmi
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Etummainen kumi maksaa motonetissä jotakin 25euroa, ja sitä ei ole helppo saada tavan varaosaliikkeistä. Olen nimittäin yrittänyt taannoin sitä tilaamalla saada paikallisesta ja turhaan. Pahimmillaanhan tuo etummaisen kumin hajoaminen ja koneen suuri eläminen pysäyttää matkanteon, kun virranjakaja osuu konepeltiin ja pyörijä menee kappaleiksi.

Sellainen kohtuullisen ikävä se kumi on vaihtaa koneen ollessa paikoillaan, mutta kyllä se on mahdollista. Itse tein sen tunkkaamalla vaihdelaatikkoa alhaaltapäin koholle, runkokiinnikepultit auki ja ensiövedon koppaan nojaavan pannan ylempi pultti auki. Sitten hieman varovaista tunkilla kohottamista, ja kumin saa kiinnikerautoineen vengattua pois. Kannattaa muistaa, että koneen etupäätä ei kannata nostaa hirveästi ylöspäin, jotta vaihteensiirto, pakoputki sun muut osat ei joudu kohtuuttoman tiukille. Paikalleen laitossa väkivalloin kohdellun kiinnityspannan yläpultti voi olla ikävä saada takaisin, mutta itse olen sen kaksi kertaa onnistunut laittamaan...
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Vastaa Viestiin