Menin sitte tänään ostamaan ysisatasen, jossa pitäis vaihtaa kyseinen anturi. Eli siis minkälainen homma olis kyseessä ja kuinka paljon, ja mitä pitäis purkaa notta pääsis anturiin käsiks?
Kiitoksia jo etukäteen!
Kampiakselin asentoanturi 900i 2.1 -92
Re: Kampiakselin asentoanturi 900i 2.1 -92
Kampiakselin hihnapyörä pitää irrottaa, että pääset anturiin käsiksi.
Kone paikallaan aika nyhräystä, mutta kai se tehtävissä on silläkin tavoin.
Kone paikallaan aika nyhräystä, mutta kai se tehtävissä on silläkin tavoin.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)
Re: Kampiakselin asentoanturi 900i 2.1 -92
laturin ja ohjaustehostimen hihnat pois päältä, sitte se kampuran hihnapyörän keskipultti auki, saattaa vaatia hieman työkalujen muokkausta, koska se tila tulipeltiin on aika nahee. t-väännin ja lyhennetty hylsy mahtui omassa sinne pultille juuri ja juuri. kun saa sen hihnapyörän irti niin anturi on siinä hihnapyörän takana ö-pumpun kannessa parilla torx-kantasella pultilla kiinni, kannattaa sitte yrittää avata niitä hyvä laatusella kärjellä ettei pyörähdä kanta siloseksi, muuten täytyy irrottaa koko öljypumpun kansi ja porailla ne ruuvit poies. mut eipä se anturin vaihto ole mikään iso homma jos löytyy sopivat työkalut
#3506
9-5 2.3 aero wagon -06 (projektina)
9-5 2.0t BioPower -06 (kauppakassi)
Audi TT 8N Quattro -99 (Saab korvike)
900 t16 -90 (projekti), Toyota BJ-40 3.0D -80 avo (kesäauto)
BMW X3 2.0d -19 käyttis
9-5 2.3 aero wagon -06 (projektina)
9-5 2.0t BioPower -06 (kauppakassi)
Audi TT 8N Quattro -99 (Saab korvike)
900 t16 -90 (projekti), Toyota BJ-40 3.0D -80 avo (kesäauto)
BMW X3 2.0d -19 käyttis
Re: Kampiakselin asentoanturi 900i 2.1 -92
Kiitoksia vastauksista, oli suuri apu, ku meikäläinen on vasta alotteleva saabisti