Nyt siis on olemassa ehjä lukkopesä tulevaan kulkupeliini.Mutta miten saa lukkopesän alla olevan hahlon,akselin ja hammasrattaanneljänneksen irti?Hahlo johon lukkopesän pohja uppoaa on myöskin murjoutunut niin huonoksi ettei taida montaa starttausta kestää alimmaisenahan on ilmeisesti jonkinlainen lukitus,mutta miten se kivuttomimmin lähtee irti?Vai olisiko sittenkin helpoinya vaihtaa koko alumiinirunko virtalukkoineen elimenluovuttajasta,vaihdekepin ja pakkilukon salvan vaihtaminen vaikuttaa kivuttomammalta operaaiolta. Tosin se pitää sitten tehdä talviolosuhteissa parkkipaikalla,lukkopesän irroituksenhan pystyi tekemään mukavasti olohuoneen pöydällä kun ensin otti koko systeemin irti.
Jos jollain on aikaa hieman naputella neuvoja,niin olisi kiitollinen.Kevät tulee ja silloin olisi mukavaa päästä leimalle ja vähän ajelemaan.Päivätkin pitenee,niin nyt olisi iltaisin mahdollisuus tehdäkin ajopelille jotain.Sinänsä kumma,että oman auton laittaminen on aina niin paljon hitaampaa kuin kaverien ja tuttujen.Kai se johtuu siitä,että yksin parkkipaikalla touhuaminen on niin tylsää,kun taas seurassa ja lämpimässä tallissa sujuu viikonloput mukavammin
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)