Saab 900 i 8-venttilinen -91 heijjaa lämpimänä. Taitaa olla K-jetronic. Kylmänä pelaa hyvin mutta kun lämpenee niin alkaa heijata kierroksia ja välillä meinaa sammua. Lisäilmaluisti näyttäsi. toimivan, katsastuksessa arvot ok (katti vehje). Pystyykö ruiskutus yksiköstä poraamaan "lommin" pois ja säätämään seosta? niin kuin vanhemmissa.
Saab 900 i 8-venttilinen heijjaa lämpimänä
Saab 900 i 8-venttilinen heijjaa lämpimänä
Hei!
Saab 900 i 8-venttilinen -91 heijjaa lämpimänä. Taitaa olla K-jetronic. Kylmänä pelaa hyvin mutta kun lämpenee niin alkaa heijata kierroksia ja välillä meinaa sammua. Lisäilmaluisti näyttäsi. toimivan, katsastuksessa arvot ok (katti vehje). Pystyykö ruiskutus yksiköstä poraamaan "lommin" pois ja säätämään seosta? niin kuin vanhemmissa.
Saab 900 i 8-venttilinen -91 heijjaa lämpimänä. Taitaa olla K-jetronic. Kylmänä pelaa hyvin mutta kun lämpenee niin alkaa heijata kierroksia ja välillä meinaa sammua. Lisäilmaluisti näyttäsi. toimivan, katsastuksessa arvot ok (katti vehje). Pystyykö ruiskutus yksiköstä poraamaan "lommin" pois ja säätämään seosta? niin kuin vanhemmissa.
**********9-5 Wagon Bio**********
***900 -85 omatekoinen Cabriolet***
*******************************
***900 -85 omatekoinen Cabriolet***
*******************************
Re: Saab 900 i 8-venttilinen heijjaa lämpimänä
Ettei ois lambdavikaa, kylmänä ei lambda säädä. Jos on kovin väsähtänyt anturi niin voi normaali seilaus lisääntyä.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: Saab 900 i 8-venttilinen heijjaa lämpimänä
Saattaa olla myös imuvuotoa.
Tarkista määräjakajan putken liitos ja imusarjan tiiviste.Ruiskuttele starttipilottia kaikkiin kohtiin mistä saattaisi imeä ilmaa.
Tarkista määräjakajan putken liitos ja imusarjan tiiviste.Ruiskuttele starttipilottia kaikkiin kohtiin mistä saattaisi imeä ilmaa.
Re: Saab 900 i 8-venttilinen heijjaa lämpimänä
"lommin" voi porata, sieltä löytyy normaali k-jetin säätöruuvi.Saab 900 i 8-venttilinen -91 heijjaa lämpimänä. Taitaa olla K-jetronic. Kylmänä pelaa hyvin mutta kun lämpenee niin alkaa heijata kierroksia ja välillä meinaa sammua. Lisäilmaluisti näyttäsi. toimivan, katsastuksessa arvot ok (katti vehje). Pystyykö ruiskutus yksiköstä poraamaan "lommin" pois ja säätämään seosta? niin kuin vanhemmissa.
Jos haluaa säädön varmasti kohdalleen, pitäisi olla tahtiaikamittari, mutta
voi sitä säätää korvakuulolla ja kokeilemallakin.