Ajattelin muiden hommien yhteydessä tsekata iivarin sytkäajoituksen. Kaivoin esille vanhan strobon, kytkin piuhat, suljin alipainesäädön ja laitoin myllyn käyntiin. Minkäänlaista ajoitusmerkkiä en kuitenkaan nähnyt. En tyhjäkäynnillä, enkä 2000 varvilla.
Uteliaana ryhdyin pyörittämään kampuraa ja etsiä kohdistusmerkkejä. Äkkiä tsekattuna ei tullut muuta vastaan, kuin vauhtipyörässä oleva pieni tappi. Onko se siis ajoitusmerkki?
Ja jos on, mitkä ovat normaalisäädöt tyhjäkäynnillä ja 2.000 kierroksella?
Olisin kiitollinen tiedosta. Lähden nyt safkalle ja ajatteli vatsa kylläisenä palata homman äärelle. Mikäli tietoa on käytettävissä..
Sytyksen ajoitus 900i/-87
Re: Sytyksen ajoitus 900i/-87
Vastaan itselleni..
Kyllähän ne ajoitusmerkit sieltä löytyivät, kun vähän etsi. Hyvänä apuna oli brittiläinen nettisivusto. En vaan arvannut, että merkinnät ovat niin himmeät ja vaikeasti erottuvat.
20 astetta ja 2.000 varvia taittaa olla passeli arvo. Aiankin sillä säädöllä tuntui pelittävän hyvin. Samalla vaihdoin ruiskutussuuttumien tiivistekumit ja liottelin suuttimia pari tuntia spriissä. En tiedä vaikuttiko mitään, mutta tasaseen tuntuu käyvän.
Eiku kesää kohti. Ei ole vasta kuin 308.000 takana ja mitään suurempaa ei ole tehty. Kytkin ainoastaan vaihdettu.
Kyllähän ne ajoitusmerkit sieltä löytyivät, kun vähän etsi. Hyvänä apuna oli brittiläinen nettisivusto. En vaan arvannut, että merkinnät ovat niin himmeät ja vaikeasti erottuvat.
20 astetta ja 2.000 varvia taittaa olla passeli arvo. Aiankin sillä säädöllä tuntui pelittävän hyvin. Samalla vaihdoin ruiskutussuuttumien tiivistekumit ja liottelin suuttimia pari tuntia spriissä. En tiedä vaikuttiko mitään, mutta tasaseen tuntuu käyvän.
Eiku kesää kohti. Ei ole vasta kuin 308.000 takana ja mitään suurempaa ei ole tehty. Kytkin ainoastaan vaihdettu.