Tästä on varmaan monta keskusteluu eikä nyt viitti ettii vielä kun on modeemi..
Missä hintaluokassa noi 900S liikkuu ja minä vuonna niitten valmistus aloitettiin ? Olisin vaan miettinyt että riittääkö mulla sellaseen rahat
Onko S paljonki halvempi kuin täysturbo ja mitä varusteita siitä puuttuu verrattuna turboon ?
900S
Eiköhän niitten hinta oo yksilökohtainen, ei käytetyis autois oikeen voi sanoo tarkkaa hintaeroo
Saab 9000 CS 2.3 vm.92
http://www.garaget.org/?car=21212
http://www.garaget.org/?car=21212
-
- "Saabisti"
- Viestit: 351
- Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 17:53
- Paikkakunta: Vöyri
- Viesti:
...joita jotkut, kuten mm. minä etsivät Saabeihin siirtyessään. On ollut perheemme satkuissa sähköpeilien/lasien/keskuslukkojen + vakionopeudensäätimen toimivuudessa öh, vajaavuutta. Noin niinku kauniisti sanottuna. 82 turbossa em. ainoastaan kartturin puolen peili toimi. Eikä sitäkään pystynyt tietenkään talvella säätämään, joka tuotti vähän onkelmia kun parhaillaan kolme erimittaista kuljettajaa. Samat viat + vuotava kattoluukku ems:ssä. Siksi HALUSIN käsisäätöisillä härpäikkeillä ja ilman kattoluukkua olevan Saabin.Saabi C900 kirjoitti:-90 alettiin valmistaa. Varusteista senverran että niistä saattaa löytyä vaikka mitä kunhan vaan ostaja on ruksinut tilaukseen, on myös olemassa ns. "karvalakkitäysturboja" ilman mitään ylimääräisiä sähköjä.
Näin siis tietysti kun ei itse osaa juurikaan laittaa ja opiskelija budjetilla ei kauhean usein merkkiliikkeisiin tule autoa vietyä.. Oikeastaan katkerana peittelen vaan kateuttani toimivien sähköhärpäkkeidin omistajia kohtaan.
#1430
Sähköhärpäkkeet
Ei saabit mitään fiiatteja ole Nojoo, entisessä 2.1-16:ssa repsikan lukitus keskulukon kautta ei oikein pelittänyt lämpimällä. Ongelma oli huono liitos siellä ohjainboksin sisällä, kolvaten kuntoon (tm).
UXM:ssä ei pelaa kuskin sähkölasi, johtuu siitä että ovi on vielä sisällä (juu, uudet ovet on jo,pitäis vaan purkaa ja viedä maalarille), muuten siinä kyllä pelittää sähköt.
Olisko niin että jos niitä joku kalakäsin menee ronkkimaan niitä alkuperäisasennuksia niin ongelmia on tulossa seuraavassa vuorossa?
UXM:ssä ei pelaa kuskin sähkölasi, johtuu siitä että ovi on vielä sisällä (juu, uudet ovet on jo,pitäis vaan purkaa ja viedä maalarille), muuten siinä kyllä pelittää sähköt.
Olisko niin että jos niitä joku kalakäsin menee ronkkimaan niitä alkuperäisasennuksia niin ongelmia on tulossa seuraavassa vuorossa?
Pihasta löytyy mm. '87 APC saabi, sekä klubijäsenyyskin on.
Esimerkiksi tuo maksaa 2400€ http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=91951 On sillä silti paljon ajettukin, mutta pirun siistissä kunnossa se on (joskus kävin piruuttani katsomassa..). Puolet vähemmän ajetuissa on sitten jo puolet enemmän hintaa, noin niinkuin pyöreästi. Eikä se kilometrimäärä aina kaikkea kerro, ei todellakaan!!
Ja noista varusteista. Omassa ei ole mitään hienoja sähkövemputtimia, mutta en niitä pahemmin kaipaakaan. Peileihin ei tarvitse ikinä koskea, käsissä on senverran voimaa että jaksan veivat ikkunan auki, no kattoluukku voisi olla OK kesällä. Cruisea silti kaipailen, kun maantiellä paljon ajan.
Ja noista varusteista. Omassa ei ole mitään hienoja sähkövemputtimia, mutta en niitä pahemmin kaipaakaan. Peileihin ei tarvitse ikinä koskea, käsissä on senverran voimaa että jaksan veivat ikkunan auki, no kattoluukku voisi olla OK kesällä. Cruisea silti kaipailen, kun maantiellä paljon ajan.
9-5 2,3t Wagon `06
Ei todellakaan kerro. On paljon mahdollista, että juuri tuossa 300tkm korvilla autosta on laiteltu nuilla main kuluvia osia uusiksi, kuten esim. jarrulevyt, herkistelty jarruja, 16-tappisista vaihdettu jakoketjua ja ehkä uudet pyöränlaakerit. Kannattaa siis luottaa vaan visuaaliseen tarkasteluun ja jos ei ole tarkkaa tietoa auton ominaisuuksista ja tyyppivioista, kannattaa ottaa mukaan joku spesialisti.900S kirjoitti:Esimerkiksi tuo maksaa 2400€ http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=91951 On sillä silti paljon ajettukin, mutta pirun siistissä kunnossa se on (joskus kävin piruuttani katsomassa..). Puolet vähemmän ajetuissa on sitten jo puolet enemmän hintaa, noin niinkuin pyöreästi. Eikä se kilometrimäärä aina kaikkea kerro, ei todellakaan!!
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01