Korjaamokirjan mukaan se on 18 astetta 2000 rpm. Nyt on strobolla katsottuna tyhjäkäynnillä 15 astetta alipaine irti. Onko myöhäisellään? Seokset säädettiin, mutta meni ilmeisesti laihalle, oli jotenkin arpomisen tuntuista hommaa muutenkin. Kun CO oli ns. perussäädöillä ( tosin kovasti rikkaalla CO luokkaa 5 ja risat ) kone toimi nykimättä, nyt tuntuu tasakaasulla nykimistä. CO pistettiin luokkaan 1,5 - 2.
Bensapinta jäi mittaamatta uuden venttiilin kanssa kasausvaiheessa. Olisiko syytä purkaa homma vielä uudelleen ja mitata sekin?
Lienee ns. persdyno unohtanut kaasarisatkun "räjähtävän voiman", kun on tullut vuosia ajetuksi muunlaisilla ajopeleillä. Traktorin ohittaminen vastatuuleen lienee extreme -laji.

Kyllähän se laukkaa, kun saa vauhtiin, mutta ottaa se aikaa.....
Alaspäin vaihtaminen ei juuri muuta "tajunnan räjäyttävää" kiihtyvyyttä....vai olenko jo tottunut liikaa turbojen lihaksiin....jopa Volvon turbo dieselin vääntöön cabben katittomasta täyspaineesta puhumattakaan .

terv. nimim. Pukkaanko oven auki ja potkin jalalla lisää vauhtia