uusi saapisti

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
ruiskusaappi
"Tuplakaasari"
Viestit: 64
Liittynyt: La Kesä 27, 2009 12:04
Paikkakunta: enonkoski

uusi saapisti

Viesti Kirjoittaja ruiskusaappi »

hei vaan kaikille. uusivanha saappimies ilmottautuu tälle palstalle. 12 vuoden saapittoman kauden jälkeen tuli hommattua 900 i automatic vm 90 kilometrit 235000. tarkoituksena säilyttää tämä yksilö käyttöharrasteautona, myöhemmin jopa pelkkänä kesä/sunnuntaiautona, kuntoisuus luokaksi voisin määritellä melko hyvä perus saab, eli ruoste ei oo päässy pilaamaan koria ja tekniikka toimii pieniä propleemia lukuun ottamatta hyvin. mielestäni hinta laatusuhde oli kohdallaan, ostohinta 350 euroo, katsastukseen piti korjata vasen raidetanko ja oikee alapallo. pensaa menee noin 10-15 litraa matka-ajossa riipuu pakkaslukemista mut vastikkeena saa erinomaiset talviominaisuudet joita saa nyky autoista hakea. niihin propleemiin palatakseni täytyy heittää kysymys keskuslukosta, oire,ovet napsahtaa itsestään lukkoon kuskinovea kukuun ottamatta, välillä kun pistää oven kiinni lukko napsahtaa kiinni, eli pieni tärähdyskin riittää, apukuskin jalkatilassa olevasta lootikosta kuuluu napsetta tällöin, onko muilla ollu samantyyppisiä oireta saapissa. pieni mutta ärsyttävä vika
Simbe
Matalapaineturbo
Viestit: 153
Liittynyt: La Marras 20, 2004 20:51
Paikkakunta: Joensuu

Re: uusi saapisti

Viesti Kirjoittaja Simbe »

miulla teki keskuslukitus samaa, omassa autossa johtui huonoista liitoksista kun joku oli pätkiny alkuperäsen liittimen pois ja pyöritelly johdot vaan toisiinsa. Kyseinen liitos löytyy kuskinpuoleisen pyöränkaaren takapuolelta, ainakin vuosmallissa -84.

Kyseessä 3-napainen liitin, näkyy kun avaa konepellin. Johtojen värit: keltainen, sininen, vihree/valkee, ruskee/valkee, musta ja oiskohan ollu vielä violetti.

Kokeile putsata se liitos ja katso samalla johtojen kunto.
#6298
Saab 900 T16 -84
Saab 9000 2,0t CSE -94 (rahareikä)
99 Turbon kun sais...
Vastaa Viestiin