-86 turbo kolhittu, peltiseppä Varsinais- suomessa?

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
tpaana
"Kaasari"

-86 turbo kolhittu, peltiseppä Varsinais- suomessa?

Viesti Kirjoittaja tpaana »

Eli joku kaunis ihminen kolhi -86 saab turbo aeron kyljen parkkipaikalla. Eikä tietenkään vaivautunut jättämään mitään tietoja itsestään. Muovihelma onneksi säilyi ehjänä, mutta sen yläpuolella ovessa kunnon kolhu.
Itsellä ei tiedot/ taidot riitä korjaukseen, eikä vakuutuskaan korvaa ilmeisestikään koska kyseessä on autolla tehty jälki eikä ilkivalta?! Yritän vielä vängätä, koska tuo nyt on voitu vaikka potkaista, mutta lienee varsin turhaa puuhaa.
Eli josko joku osaisi suositella peltiseppiä varsinais- suomesta, joka osaisi saabasta auttaa.
Kuten aina pitäisi olla hyvä ja halpa.

Tuomas
-86 OG900 Aero
-09 9-3 SS TTid
-EX 03 9-5 Aero Wagon
WaSaabi
"Kaasari"

Re: -86 turbo kolhittu, peltiseppä Varsinais- suomessa?

Viesti Kirjoittaja WaSaabi »

Osanottoni, tiedän omasta kokemuksesta miten harmittavaa tuollainen voi olla. Jos maalipinta on säilynyt ehjänä voi päästä halvalla antamalla esim. jonkun Autodentin tai Miracleteamin suoristaa kolhun. Mutta aika helposti on suuremman kolhun sattuessa maalipinta myös haljennut jolloin ovi pitää myös maalata ja silloin ei oikein halvalla tahdo saada hyvää. Kaunis on aero kuvista päätellen, itse menisin paikalliselle autokorjaamo/maalamolle vaan tinkamaan. Laita samalla korjamaan esim. jotain pientä ruosteenalkua ovessa kun kerran sekoittavat maalin ja ottavat oven irti, niin harmittaa sitten jälkeenpäin vähemmän kuin auto on jopa paremmassa kunnossa kuin ennen kolhimista. :)
OG900T8 -86
Turbo16
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Turbo16 »

Itse veisin suosiolla maalarille. Jos on ammattitaitoinen maalari niin osaa kyllä häivyttää hyvin ja korjata fiksusti.

Turussa on monta hyvää maalaria, mutta itse olen käynyt parikin kertaa Paimiossa paimion auto- ja tuotemaalamossa ja saanut järkevällä hinnalla hyvää jälkeä.
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
tpaana
"Kaasari"

Viesti Kirjoittaja tpaana »

Kiitos avusta. Otan yhteyttä paimioon kunhan palailen lomalta.

Tuomas
-86 OG900 Aero
-09 9-3 SS TTid
-EX 03 9-5 Aero Wagon
Vastaa Viestiin