Lämmityslaitteen puhaltimen kytkimestä

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Jusau

Lämmityslaitteen puhaltimen kytkimestä

Viesti Kirjoittaja Jusau »

Pari kysymystä: -Miten kytkimen saa irroitettua?
-Onko minkä hintainen kapistus, puhallin toimii kyllä kun kääntää ilmanjaon asentoon 'isot nuolet'. Mutta muissa asennoissa 1-2-3 asennon väänttelyllä ei ole vaikutusta, eli onko kaikki etuvastukset sitten palaneet.
Jusau

..

Viesti Kirjoittaja Jusau »

Jups, sitä arvelin itsekin, outoa vaan, että kaikki nopeudet ovat kyrvähtäneet yhtäkkiä, vai pimentääkö yhden vastuksen pimeneminen kaikki nopeudet? Mites tuo kapistus lähtee irti, radio on onneksi keskikonsolissa ja tavaralokeron poisottamisen jälkeen kytkimen taakse näkee suht hyvin, mutta irti en sitä saanut, onko se ruuveilla kiinni, vai pitäisikö lähteä rankemmalla kädellä nykäisemällä, jota vähän epäilen :)
Ja olisiko jollakin myydä varmasti ehjää käytettyä kytkintä, sellaiselle olisi tarve.Saabin kautta saattaa olla tyyris? Tosin kyllähän tuolla kesällä pärjää ja hiukset kuivuu hyvin :lol: , mutta talveksi voisi hitaammat nopeudet olla tarpeen. Voi tarjota yv:nä tai kittyhawk@suomi24.fi 040-7377001
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10502
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Kyllä minä ainakin veikkaisin sitä etuvastusta. Täytyy muistaa, että siinä nuolet sivulle asennossa ainoastaan puhallin saa täydet jännitteet suoraan, eli 1-3 asennoissa kaikissa jännite tulee etuvastuksen kautta.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Vastaa Viestiin