900S moottorin lämpötilanaturi(ruiskun)!

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
saabiturpo
"Tuplakaasari"
Viestit: 73
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 16:52
Paikkakunta: valkeakoski

900S moottorin lämpötilanaturi(ruiskun)!

Viesti Kirjoittaja saabiturpo »

900S alkoi CE valo syttyä aina n. kilometrin ajon jälkeen ja purin ruiskun vikakoodit ja sain virheilmoituksen lämpötilaanturi sökö.Käy ilmeisesti sama anturi kuin Boschin ruiskuun ainakin ohmiarvot ovat suurinpiirtein samat.Onko kukaan vaihtanut eli käykö sama potikka.Motonetistä sais tarvikkeen 9.50 ekua ja aito Bosch 20.50 ekua Kumpikohan kannattais ostaa onko kellään kokemuksia.Pikaista vastausta odotellen ja maanantaina motonettiin
Subonaattori
"Aero"
Viestit: 358
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 18:49
Paikkakunta: Alavus

Viesti Kirjoittaja Subonaattori »

Ostin se halvemman ja toimii
ylipaine=ylivoimaa!
SAAB 9-5 Wagon Automatic BioPower MY02
#2269
petteri75
"Hölösuu"
Viestit: 1177
Liittynyt: To Elo 14, 2003 09:47
Paikkakunta: Kirkkonummi

Toimii kalliimmallakin

Viesti Kirjoittaja petteri75 »

Ensimmäinen korjaushankinta omaan Aeroon oli juuri samainen lämpötila-anturi. Kyllähän Bosch maksaa yli puolet enemmän, mutta kun jakaa erotuksen ajokilometreillä tai vaikka auton pitoajalla, niin ei sillä niin suurta merkitystä liene. Ainakaan CE-valo ei ole sen jälkeen vilkahdellutkaan, kun moottori sai uuden lämpötila-anturin (vanha oli ilmeisesti alkup. vm-90)
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11507
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jus »

Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
saabiturpo
"Tuplakaasari"
Viestit: 73
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 16:52
Paikkakunta: valkeakoski

Nyt pelaa taas :)

Viesti Kirjoittaja saabiturpo »

Ostin motonetistä sen kallaiimman anturin ja asensin paikoileen johan taas pelittää.Tyhjensin samalla ECU:n vikamuistin et jos tulee ongelmia saa taas katsioa mikä mättää
Vastaa Viestiin