og900 rykii
og900 rykii
Nyt alakaa pikkuhiljaa tympiä. Satkulla (900 t16 -84) on nyt ajettu ilman ahdinta kuukausi-pari ja kaikki on pelannu ihan hyvin. Nyt sitten sain ahtimen niin alko ongelmat.. Ensin se ei kestäny yli 0.5 ahtoja, sitten toimi aivan loistavasti yhden päivän ja nyt se ei kestä kaasua edes paikallaan. Juuri ja juuri pystyy ajaa, pintakaasulla. Mikä h****tti siinä mättää?
vaihdettu on:
-ilmamäärämittari
-bensapumppu
-kaasuläppäanturi
-virranjakaja
-sytytyksen pääteaste
-ruiskuboksi
-bensanpaineen säädin
-kaikki letkut
-ruiskun lämpöanturi
lisäksi maadoitukset on tarkistettu.
Mikäs nyt neuvoksi?
vaihdettu on:
-ilmamäärämittari
-bensapumppu
-kaasuläppäanturi
-virranjakaja
-sytytyksen pääteaste
-ruiskuboksi
-bensanpaineen säädin
-kaikki letkut
-ruiskun lämpöanturi
lisäksi maadoitukset on tarkistettu.
Mikäs nyt neuvoksi?
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 82
- Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 00:30
Omassa satkussani oli aikanaan puolan kanssa ongelmia, tuolla hieman kuvausta ja keskustelua aiheesta.
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=8248
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=8248
...
Mene todella offtopiciksi, mutta pohjoisessa "rykiminen" ei tarkoita lujaa yskimistä vai mitä dime?? Olis hassua nähdä ysisatku rykimässä
Pihasta löytyy mm. '87 APC saabi, sekä klubijäsenyyskin on.
Heh, kylläpä minäkin tuon "rykimisen" toisen merkityksen tiiän..
Mutta, tulpanjohdot oli syypäänä! Laitoin epäuskoisena tallista löytyneet ikivanhat bougit koneeseen, tyhjäkäynti huononi ja normaaliajossa käy roskaisesti mutta nasta laudassa menee just niinku pitää! Eli huomenna johtokauppaan! Kyllä sitä saa olla tyhymä ko ei tarkista normaalijuttuja ensimmäisenä. Mutta ne oli kyllä varsin tuoreet johdot, valmistusvika varmaanki..
Mutta, tulpanjohdot oli syypäänä! Laitoin epäuskoisena tallista löytyneet ikivanhat bougit koneeseen, tyhjäkäynti huononi ja normaaliajossa käy roskaisesti mutta nasta laudassa menee just niinku pitää! Eli huomenna johtokauppaan! Kyllä sitä saa olla tyhymä ko ei tarkista normaalijuttuja ensimmäisenä. Mutta ne oli kyllä varsin tuoreet johdot, valmistusvika varmaanki..
Johdot...
Turbohan se auto oli? Kato ettei puolanjohto mene läheltä mankkuvenaa -- UXM v*ttuili aikaslailla just tuon takia. Bougit kehiin ja puolanjohto on just soppelin mittainen ettei se mene mankkuvenan vierestä.
Pihasta löytyy mm. '87 APC saabi, sekä klubijäsenyyskin on.
Jep. Ei tuossa ole APC:n kanssa ollu mitään ongelmaa. Kone ei vaan oo käyny kunnolla, ahtopaineet kyllä nousi jos vaan paino kaasun pohjaan. Tosin sitte se ampu semmosta puolimetristä liekkiä putkesta. Mutta nyt pelaa ko kello. Kaveri lupas hitsailla mulle cooleriinki päädyt kun muovipääty tuhoutu välittömästi.. Sitte mennään taas.