Vakionopeussäädin

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
toms
"Hölösuu"
Viestit: 1245
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:53
Paikkakunta: Raahe

Vakionopeussäädin

Viesti Kirjoittaja toms »

Tuli tässä tutkittua OG 900 :n hellan valmistamaa vakionopeudensäädintä. No , se ei pelannut. niin löyty seuraavaa vikaa: Nopeusmittarin takana nopeusanturissa piirilevyssä katkein=hyppyjohto korjaus. Polkimien kytkimissä alipaineventtiilin o-renkaat vuoti, ei pidä kaasua käyttävässä kellossa alipainetta= uudet o-ring silikonirasvalla. sähkökytkimissä kontaktivikaa, rasva lakkaantunut kontaktipinnoille=puhdistus. Kaikki letkut murtuneet kojelaudan alla=uudet. Vielä on rele , ohjausyksikkö ja pumppu.... :lol: :lol: :lol: onkohan ne ehjänä..... mikä no on muuten releessä tms. multa puuttu se ja tehty ohitusjohto. ja mikä se rele on? Mitä vikoja teillä ?
----900 Tbo 16v,3D,-90-EK- ex ap-nikkola- 200 tkm , tallin lämmössä--
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
tema
"Hirsch"
Viestit: 824
Liittynyt: To Heinä 10, 2003 19:11
Paikkakunta: Turku/Vaasa

Viesti Kirjoittaja tema »

Oma cruise vaati aikanaan yhden letkun vaihdon. Kyselin täällä foorumilla vähän aikaa sitten mikä voisi olla vika satunnaiseen toimintaan. Vika diagnosoitiin kylmäliitiokseksi boksissa. Syy ei kyllä sitten ollut siellä, mutta löytyi kyllä boksia tutkittaessa. Boksin ja johtojen liittimet oli hapettuneet lievästi ja putsailemalla toimii nyt lähes moitteetta.
Teemu Malinen
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84
Vastaa Viestiin