Mitä eroo turbo ja kaasari koneella?

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
saabisminen
"Kaasari"
Viestit: 7
Liittynyt: To Elo 26, 2004 11:28

Mitä eroo turbo ja kaasari koneella?

Viesti Kirjoittaja saabisminen »

Mikä ero H - koneen turbo ja kaasutin mallien välillä?
Avatar
nalleolut
"Hanki elämä"
Viestit: 20568
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

heh ruiskulaitteet! joo männät esim nokka, bensatankki ,
#1171 klubin jäsen
työlki ellää mut kaupal rikastuu
045-2698659
saabisminen
"Kaasari"
Viestit: 7
Liittynyt: To Elo 26, 2004 11:28

Viesti Kirjoittaja saabisminen »

mut alakerta on sama? veivit on varmaan kans erilaiset?
Avatar
9000CD23T
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 7078
Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CD23T »

900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
toms
"Hölösuu"
Viestit: 1245
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:53
Paikkakunta: Raahe

Viesti Kirjoittaja toms »

kansi:nokka ja venttiilit. Lohko: turbon oljynpaluu voi puuttua, tarkemmat koneistukset sylintereissä. Männät:eri värkki. eri puristus. polttoainelaitteet: ruiskut, erillaiset kuin tavalliset, mm. lisärikastus, määränjakaja ym. kori: tankki johtosarjat, mittarit , apc-system,Syyläri ja sen puhallin.öljynlauhdutin,sisusta, alusta,loovassa eri välitykset,pakoputki,voi olla kallistuksenvakaajat,jne jne. Ostaa valmiin turbon jos haluaa ja siirtää tekniikan ym. eri koriin jos mätä. :lol:
----900 Tbo 16v,3D,-90-EK- ex ap-nikkola- 200 tkm , tallin lämmössä--
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
tema
"Hirsch"
Viestit: 824
Liittynyt: To Heinä 10, 2003 19:11
Paikkakunta: Turku/Vaasa

Viesti Kirjoittaja tema »

Syyläri?

Onko 900T16:ssa todella eri syyläri kuin vapareissa? Miten erottaa? Oma T16 käy "vähän" kuumana kesän hellepäivinä joten ens kesäksi pitäisi etsiä uusi ja tehokkaampi jäähdytin. Ehkä se IC vaihtuu samalla...
Teemu Malinen
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84
Avatar
Eski
"Saabisti"
Viestit: 5861
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 08:56
Paikkakunta: Keski-Suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eski »

Turbon syyläri on kolmirivinen ja vaparin kaksirivinen. Itsellä oli T8:ssa ruiskun kaksirivinen syyläri ja hyvin toimi... Uusi turbon syyläri maksaa noin 150 eur, vaparin kenno on muutaman kympin halvempi.

Eski & Aero
saabisminen
"Kaasari"
Viestit: 7
Liittynyt: To Elo 26, 2004 11:28

Viesti Kirjoittaja saabisminen »

Jep.. kiitoksia
Vastaa Viestiin