Mitä eroo turbo ja kaasari koneella?
-
- "Kaasari"
- Viestit: 7
- Liittynyt: To Elo 26, 2004 11:28
Mitä eroo turbo ja kaasari koneella?
Mikä ero H - koneen turbo ja kaasutin mallien välillä?
-
- "Kaasari"
- Viestit: 7
- Liittynyt: To Elo 26, 2004 11:28
kansi:nokka ja venttiilit. Lohko: turbon oljynpaluu voi puuttua, tarkemmat koneistukset sylintereissä. Männät:eri värkki. eri puristus. polttoainelaitteet: ruiskut, erillaiset kuin tavalliset, mm. lisärikastus, määränjakaja ym. kori: tankki johtosarjat, mittarit , apc-system,Syyläri ja sen puhallin.öljynlauhdutin,sisusta, alusta,loovassa eri välitykset,pakoputki,voi olla kallistuksenvakaajat,jne jne. Ostaa valmiin turbon jos haluaa ja siirtää tekniikan ym. eri koriin jos mätä.
----900 Tbo 16v,3D,-90-EK- ex ap-nikkola- 200 tkm , tallin lämmössä--
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147