Mun 202 iivari tonnari vieläkin oireilee huonon käynnin suhteen.
Auto oireilee tyhjäkäynnillä. Joskus kylmäkäynnistys pitää tehdä kaksi kertaa kun ensimmäisellä kerralla sammuu.
Kylmänä saattaa sammua risteykseen kun polkasee kytkimen pohjaan, lämpimänä pysyy juuri ja juuri käynnissä kun painaa kytkimen pohjaan (kierrokset käy tosi alhaalla, melkein sammumispisteellä).
Jos auton ajaa lämpimäksi, niin kierrokset huitelee kaikkialla 950 ja 1300 kierroksen välillä. Joskus kun tulee risteykseen saattaa kierrokset olla lähellä 1500 ja kerran kun polkasee kaasua, niin kierrokset laskee sen jälkeen lähelle oikeata tyjkäyntiä.
Tasakaasu moottorijarrutuksella auto nytkyy edestakaisin, vähän niinku saisi kaasua ja sit kaasu olis taas pois edestakaisin.
Käynti on epätasaista ja piikkailee (ei aaltoile) edestakas 950-1050 kierroksen välillä.
1500km sitten vaihdetut tulpat on hieman nokiset ja kärjistä valkoiset (käykö laihalla?).
Autoon on vaihdettu:
- Alipaineletkut
- Käytetty immu
- Tulpat (NGK)
- Lämpötila-anturi (Bosch)
- Lambda (Bosch)
- Virranjakajan kansi- ja pyörijä (Bosch)
- Uusi orkkis tyhjäkäyntimoottori
- Käytetty kaasuläpänasentotunnistin
Auttakaa miestä ja autoa hädässä, reissu tulossa kohta
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)