(Alkajaisiksi - koetin katsoa tätä useimmille varmaan tosi simppeliä asiaa hausta, mutta kun ei löytynyt...)
Oikealla puolella vilkuttaa tuplanopeudella. Muistan että vanha SAAB 900 aika pian lakkasi kokonaan vilkuttamasta.
1. Haenko siis valmiiksi releen Motonetistä 33:80
2. Onko sen vaihto hanskalokeron takana, hankalaa?
Kiitokset mahdollisista vastauksista
Vilkun rele
-
- "Viggen"
- Viestit: 502
- Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 08:52
- Paikkakunta: Turku
Vilkun rele
SAAB Griffin '01 3.0 V6, metalgreen, tumman harmaat nahat, ennen ollut
SAAB Griffin '92 t.sin., vaaleat nahat
SAAB 900 iA '88, ajoin 446.000 vuoteen 2002
SAAB 96 78, SAAB 96 71
SAAB Griffin '92 t.sin., vaaleat nahat
SAAB 900 iA '88, ajoin 446.000 vuoteen 2002
SAAB 96 78, SAAB 96 71
-
- "Viggen"
- Viestit: 502
- Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 08:52
- Paikkakunta: Turku
Kiitti pikaisesta kommentista. Näkisit siis että yksi polttimo on rikki ja se saa vilkulle tämän "meni hermot.." jutun päälle.
SAAB Griffin '01 3.0 V6, metalgreen, tumman harmaat nahat, ennen ollut
SAAB Griffin '92 t.sin., vaaleat nahat
SAAB 900 iA '88, ajoin 446.000 vuoteen 2002
SAAB 96 78, SAAB 96 71
SAAB Griffin '92 t.sin., vaaleat nahat
SAAB 900 iA '88, ajoin 446.000 vuoteen 2002
SAAB 96 78, SAAB 96 71
Nyt on täällä turbovilkku oikealle puolelle, kaikki valot palavat, hätävilkut toimivat normaalisti. Missäs tuo rele sijaitsee fyysisesti ja onko paha vaihtaa? -95 9000 cse kummatkit airbagit
EDIT:
Löytyikin kun vielä vähän pidemmälle kolusin, eli rele on airbagillisissä sulaketaulun takana (kolmella torx-ruuvilla kiinni).
EDIT:
Löytyikin kun vielä vähän pidemmälle kolusin, eli rele on airbagillisissä sulaketaulun takana (kolmella torx-ruuvilla kiinni).
#2633
Tomaatti9000
Tomaatti9000
Itselläni on tuo sama vika oikealla puolella. Kaikki polttimot palaa ja silti vilkuttaa tuplanopeudella. Onko se välttämättä rele? Missä tuo rele sijaitsee?
Edit: Molemmat polttimot palavat takana molemmilla puolilla.
Edit: Molemmat polttimot palavat takana molemmilla puolilla.
Viimeksi muokannut makinju2, Ti Elo 14, 2007 11:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9000 CS2.3 -92 automaatti
http://i192.photobucket.com/albums/z159 ... 000414.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z159 ... 000411.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z159 ... 000414.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z159 ... 000411.jpg
Jos molemmilla puolilla palavat molemmat takavilkun polttimot niin onko se sitten oltava se rele hajalla vai voiko syy olla joku muu?
Edit: Rele oli syynä tähän. Kannattaa yrittää välttää hanskalokeron luukun irrotusta, vaikka hanskalokeron kaksi alinta kiinnitysruuvia ovat ahtaassa paikassa. Meni tovi ennen kuin mekanismin sai säädettyä takaisin kohdalleen.
Edit: Rele oli syynä tähän. Kannattaa yrittää välttää hanskalokeron luukun irrotusta, vaikka hanskalokeron kaksi alinta kiinnitysruuvia ovat ahtaassa paikassa. Meni tovi ennen kuin mekanismin sai säädettyä takaisin kohdalleen.
Viimeksi muokannut makinju2, Ma Elo 27, 2007 13:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9000 CS2.3 -92 automaatti
http://i192.photobucket.com/albums/z159 ... 000414.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z159 ... 000411.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z159 ... 000414.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z159 ... 000411.jpg