Jarrupolkimen vieressä on 2-johtiminen johto irrallaan, tämä kuulunee kytkinpolkimelle. Kuuluuko johdon päässä olla jomppi?
Vaihdoin toisen boksin, saattaahan olla että vika on bokseissa
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Mittariston taakse pääsee irrottamalla kojelaudan kannen, sitä en muista kuinka hyvin siellä on tilaa tarjolla. Muista ottaa akku irti ennenkö irroittelet mittariston piuhoja tai saat ilmapallovalon nollattavaksi ja jos nostat mittariston ylös niin varo pudottamasta kumitassuja kojetaulun sisään.Townsendimports kirjoitti: Pin 5, a blue wire on the 900 and a green wire on a 9000 is the speed sensor's input. Look for a varying voltage here while driving the car. Leave this to next to last after confirming all the other readings. If there is no voltage here, first make sure the speed sensor on the back of the instrument cluster is connected. If you have continuity from this pin to pin 2 off the speed sensor on three wire sensor cars, pin 1 of the sensor is getting voltage with the key on from fuse 22 on a 900 and from the ignition switch on a 9000(all the time, key on or off) , and the sensor's pin 3 has a ground, the sensor is bad. On two pin sensor 900s, pin 2 of the sensor is connected here. Pin 1 of these cars' sensor is connected to pin 8 of the ECU.