Moro kaikille!
Nyt tarvitaan apuva! 9000 CSE -94 2.3 Ecopowerin hevoset ovat hukassa. Kylmänä voima on tallessa mutta moottorin lämmetessä hevoset hukkuvat jonnekin...
Olen vaihtanut tulpat, polttoainesuodattimen ja ilmansuodattimen. Huomasin eilen että pakosarjasta puuttuu kaksi kiinnityspulttia. Tänään siis laitan uuden pakosarjan tiivisteen ja puuttuvat kiinnityspultit. Olen myös tarkastanut kaikki letkuliitokset enkä niistä ole vikaa löytänyt. Autolla on ajettu 383tkm eikä ole tietoa onko Garrettia vaihdettu taikka kunnostettu jossain vaiheessa.
Mulle voi myös vastata s-postilla simuna71@hotmail.com taikka kännyyn 045 1710 571
-simuna71-
9000 Ecopower voima hukassa
Re: 9000 Ecopower voima hukassa
Minulla oli myös voima hukassa, vika todennäköisesti löytyi tukkeutuneesta vaimentimesta. En ole vielä ajanut pitempää matkaa kuin lyhyen koeajolenkin, mutta parannusta tuntisi tulleen. ketjussa " Ahtaa huonosti".
Paikallistin vian kuuntelemalla pakoputken päästä.
Jos on normaali putki niin virtaus on kova, mutta jos ei niin sen kyllä huomaa kun vähän polkee.
Paikallistin vian kuuntelemalla pakoputken päästä.
Jos on normaali putki niin virtaus on kova, mutta jos ei niin sen kyllä huomaa kun vähän polkee.
Kiitos vinkistä!
Vika paikallistettu ja korjattu. Takavaimennin oli tukossa. Eli villat irti ja tukkineet ulostulon vaimentimen takaosassa. Seuraava putkisto ei muuten ole mallia tarvike!!!