Lohkon päätylaipan yläreuna on vähän alempana kuin lohkon tasopinta, kannentiiviste tarvitsisi kaverikseen siihen öljyn paluukanavan kohdalle tiivistettä tuubista.
Pese puhtaaksi ja kokeile kiristää tuossa näkyvä ylimmäinen päätylaipan pultti. Tulee ainakin hetkeksi siistimmäksi.
jus kirjoitti:Lohkon päätylaipan yläreuna on vähän alempana kuin lohkon tasopinta, kannentiiviste tarvitsisi kaverikseen siihen öljyn paluukanavan kohdalle tiivistettä tuubista.
Pese puhtaaksi ja kokeile kiristää tuossa näkyvä ylimmäinen päätylaipan pultti. Tulee ainakin hetkeksi siistimmäksi.
Kiristetty. Putsailin ja paikallistin tuota taas hieman, tuolta se on ihan märkä. Toivottavasti kuvasta tunnistaa paikan, eli tuolla lohkon ja laatikon kulmassa
Kuva
SAAB 9-5 2.3t '04 / SAAB 9000 CDE '94 / SAAB 900S '90
Tuosta se omassakin vuotaa..ja toiselta puolelta myös(1.sylinterin päästä).
pakkohan se kannentiiviste on vaihtaa jokatapauksessa kun venavarrenkumit falskaa..ei juuri auttanut jälkikiristyskään..
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projektisäädöissäporsimusits back againIts dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Tutun näköisiä kuvia. Oma tonttuni vuoti jäähdytinnestettä ja hieman öljyä tuosta samaisesta kulmasta nelosen puolelta ja jakopään puolelta tuli öljyt pihalle. Kannentiivisteen vaihdon jälkeen paikat on pysyneet puhtaina ja kuivina.
Saabisti vuodesta -93
9-5 2.0t Linear Wagon Sentronic -06
9-3 2.0t SE Cabriolet -00
9-3 1,8t SC -06