Takaturvavyöstä
Takaturvavyöstä
Em viitaten , missä sijaitsee turvavyön kela ? Jos c-pilarissa , jonne jäljitin sen äänen perusreella . niin miten lähtee C - paneeli irti rikkomatta kiinnikkeítä?Epäilen , että ruostesuojauksessa tyrkkäsivät massaa turviksen kelaan , koska takkuilee.,
Tavaratilassa , tavallaan kaiuitinkotelon jatkeena , oikealla puolella , on käärmeen päämuotoinen kumihärpätin , jossa reikä keskellä , mikä sen funktio on?
Tavaratilassa , tavallaan kaiuitinkotelon jatkeena , oikealla puolella , on käärmeen päämuotoinen kumihärpätin , jossa reikä keskellä , mikä sen funktio on?
Re: Takaturvavyöstä
Pidike, jolla vararengaskotelon kannen saa pysymään yläasennossa?AnttiR kirjoitti: Tavaratilassa , tavallaan kaiuitinkotelon jatkeena , oikealla puolella , on käärmeen päämuotoinen kumihärpätin , jossa reikä keskellä , mikä sen funktio on?
Ostan: 2-tahti Saab
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
Takaturvavyön kelaan pääset käsiksi kontin kautta irroittamalla sivuverhoilun. Se kela on siellä takatolpan päällä aika pienessä tilassa. Sivuverhoilun saat nätisti pois, kun otat kontin lattian ja takakontin takareunan listan pois. Takapenkkiä joutuu myös kääntämään eteenpäin. Verhoilu on sitten vain painettu kiinnikkeisiinsä siitä kaiuttimien ympäriltä ja lähtee siivosti vaakasuuntaan vetämällä irti.
Edit... ei sitä lattiaa tartte välttämättä kokonaan poistaa. Taittuuhan se verhoilu nätisti alareunastaan pois tieltä, mutta enemmän kunnon työskentelytilaa saat, kun otat reilusti pois vaan.
Matti
Edit... ei sitä lattiaa tartte välttämättä kokonaan poistaa. Taittuuhan se verhoilu nätisti alareunastaan pois tieltä, mutta enemmän kunnon työskentelytilaa saat, kun otat reilusti pois vaan.
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
Minen tuommoisista ymmärrä, ICE??? Mikä lie muotijuttu, jota te nykynuoret asentelette autoihinne?AnttiR kirjoitti:jos ICE:t ei rajoittaisi peräkontin käyttöä.

Ostan: 2-tahti Saab
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
No nuo on niitä autohifi juttuja....subfooweria ym. takaluukussa...Ässä kirjoitti:Minen tuommoisista ymmärrä, ICE??? Mikä lie muotijuttu, jota te nykynuoret asentelette autoihinne?AnttiR kirjoitti:jos ICE:t ei rajoittaisi peräkontin käyttöä.


Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Murusia tulee, jos ei ole varovainen.Mimmi kirjoitti:C-pilarin paneeli lähtee ihan vetämällä pois.
Verhoilulevyssä on kaksi pitkää muovitappia ja neljä lyhyttä nepparia "kulmissa".
Ensin nepparit varovasti irti ja sitten verhoilulevyä yläviistoon, tai muuten ne tapit katkeavat.
Takakaiuttimen kotelo tuo oman hankaluutensa tuohon operaatioon..
Tietysti pysyyhän se siellä pelkillä neppareillakin. Itse onnistuin nuo tapit katkaisemaan kun irroittelin verhoilua.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: Takaturvavyöstä
Jatketaas tänne vaikka onkin ketju vähän päässyt harmaantumaan.
Elikkäs ojanpuolen takaturvavyö tykkää jumitella ajoittain, kertaalleen oli kokonaan ulkona mutta sain houkuteltua takaisin kelalle, nyt ei suostu hieman ulkona -asennosta kelautumaan sisään tai ulos. Epäilen että on voinut saada alustamassaa päällensä (niin kuin kaikki muukin rakenteissa...).
Siispä: miten matalakeula-CD:ssä pääsee reunapaikan takaturvavyön rullaan käsiksi? C-pilarin verhoilu ainakin napsahti takakiinnikkeistään irti ihan vyöstä lujaa nykäisemällä, mutta tuleeko loputkin ihan reunoilta vääntämällä vai miten?

Siispä: miten matalakeula-CD:ssä pääsee reunapaikan takaturvavyön rullaan käsiksi? C-pilarin verhoilu ainakin napsahti takakiinnikkeistään irti ihan vyöstä lujaa nykäisemällä, mutta tuleeko loputkin ihan reunoilta vääntämällä vai miten?
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: Takaturvavyöstä
Edelleen kiinnostaisi tämä...Rattivaihde kirjoitti:Siispä: miten matalakeula-CD:ssä pääsee reunapaikan takaturvavyön rullaan käsiksi? C-pilarin verhoilu ainakin napsahti takakiinnikkeistään irti ihan vyöstä lujaa nykäisemällä, mutta tuleeko loputkin ihan reunoilta vääntämällä vai miten?

#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22