OG satku on parempi ajettava kuin 95 tonttu...hienoa päästä välillä kepittämään vaimon satkua
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
osasyy hyvään perstuntumaan on varmaan OG:n välityksissä ja kaasuiskarialustassa (ei tontitettu) jotka ovat omiaan mutkaisille maanteille. Pitkää taivalta ajelen silti mielummin tontulla.
Faktaa:
OG900 omapaino (ei kokonaispaino) 1130 - 1370kg
9000 CSE omapaino 1360 - 1485kg
OG900 16v teho 98kW (133hv) - 6000
![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
r/min
9000 CSE 2,3 16 teho 108kW (147hv) -5600r/min
OG suurin vääntö 3000 (jo!) r/min 173 Nm
9000 suurin vääntö 3800 (vasta!) r/min 205 Nm
Perstuntuma:
Koska OG:n ja tontun paino- / teho- ja vääntösuhteet lähes kumoavat toisensa voisi väittää että OG:n "perstuntuma-ärhäkkyys" perustuu tiheämpään askiin ....ja siihen että tuulilasi on lähempänä naamaa
Vähän niinkuin mun kesäkuplassa tuntuu vauhti aika hurjalta....-> lasi kiinni nenässä
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)