Taitaa työsylinteri vuotaa kun parissapäivässä säiliö tyhjä ja poljin menee ihan veltoksi paikallaan ollessa. Ei kyllä jostain syystä tiputa alleen jarrunestettä. Voisiko pääsylinteri vuotaa ja öljy valuisi jonnekkin rungon sissään?
edit, nyt kun tutustuin aiheeseen päöäsylkkyhän onkin ihan kokonaan näkyvissä eikä vuotoja näy eli vaikeemman kautta
Epäilen kuitenkin työsylinteriä. saako sen vaihdettua ilman että koko laatikko pitää pudottaa alas. pakenisiko niin paljon apurungon päällä että sinne saisi sen vaihdettua siitä välistä.
Kytkintä en ala vaihtamaan kun on kesäautoksi hankittu ja kenties vain täksi kesäksi
Kytkimen työsylinteri
Re: Kytkimen työsylinteri
ei onnistu ilman laatikon pudottamista
# 4490
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
Re: Kytkimen työsylinteri
Meni työsylinteriä kiinni pitävistä kolmesta pikkupultista torxinkannat pilalle, pitää hommata uudet pultit ennen asentamista.
Sitä vaan mietin, että käykö ihan normaalit K-raudan tai Honkkarin kilopultit vai onko noi jotain erikoislujuutta?
Sitä vaan mietin, että käykö ihan normaalit K-raudan tai Honkkarin kilopultit vai onko noi jotain erikoislujuutta?
9-5, 96, 96 Sport, 99, MB 220 D W115, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm
Re: Kytkimen työsylinteri
käy mikäli kanta on sellainen että mahtuu pyörimään
# 4490
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
Re: Kytkimen työsylinteri
Niin joo, sekin pitää katsoa, kun paikka on melko ahdas. Kiitokset!
9-5, 96, 96 Sport, 99, MB 220 D W115, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm