Alkutietoja:Saab 5D COMBI SEDAN 9000 CSE-2.3 TURBO Automaatti+Automaatti-ilmastointi B234L 147Kw Vm:1997
Vaihdettuja osia:Kampiakselin asentotunnistin, tulpat, Lambda (Bosch), bensapumppu, orggis DI-kassu vaihdettu( toisessa autossa toimivaksi testattu), kansiremppa tehty n.vuosi sitten(Yläpään tiivistesarjalla) ja samalla vaihdettu alipaineletkut uusiksi, tyhjäkäyntimoottori putsattu ja todettu ehjäksi, akku uusittu n. 2 vuotta sitten ja sekin "koeponnattu" ehjä..
Muita huomioita: Bensabumpun rele pimeni viime kuussa, hyppy johdolla pelaa(uusi rele tulossa), maadotus pisteet konehuoneesta rapsutettu ja sipaistu akkunapa rasvaa, liittimiä avattu ja suihkittu CRC:n kontakt cleaneria tjsp., vikakoodi tulee tyhjäkäynnillä n.parin minuutin käynnin aikana, Takaisku delekoitu b-pumpulta, tulppia vaihtaessa uusiin, vanhat tulpat aivan harmaan valkoiset, Lambdaa vaihtaessa myös lambda "kuin uusi" ei nokea yms., yks kaljalaatikko juotu vikaa etsiessä.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Vikana lambda arvo päin peetä, epätasainen käynti, vikakoodi 6, leima menee vanhaksi TIISTAINA!
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
MAP anturi vaihtoon? Vai meneekö näitä yleensä? Yks haltech:in MAP olisi joutilaana, sitäkin voisi kokeilla.. Suuttimien O-renkaitten zekkaus, imusarjan tiivisteen zekkaus, mitä arvon
![Saab :saab:](./images/smilies/icon_saab.gif)