![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
http://koti.kapsi.fi/~puu/saab/9000/Saab9000.pdf
Samaa naureskelinRattivaihde kirjoitti:Tuota esitettä on kyllä ilo katsella ja lukea. Tosin joistakin kohdista olen hieman eri mieltä, esimerkiksi "Ruostesuojaus on Saab 9000:ssa erittäin kehittynyt." ja "[Automaatin] Vaihteenvalitsin on ergonomisesti oikein muotoiltu."
Vaihteiston urheilullisuus ja ruostesuojaus ei oikein sattunut tonnarissa kohdalleen, mutta se oli aika mahtavan tuntuinen auto 900 jälkeen. Ostin uutena -90 vuosimallin CD 2,3L koneella, silloin tykkäs kaikki että on yees auto. 12 vuotta oli ajossa, sitten luovutin sen mielellään eteenpäin.ysikoo kirjoitti:"Urheilullinen viisivaihteinen vaihteisto" Aha
Noo, luin tuossa 70-luvun Mersun mainosta, jossa kehuttiin Meisselien ruostesuojausta sanoin "Mercedes-Benzin omistajan ei tarvitse ruosteesta huolehtia".Rattivaihde kirjoitti:Tuota esitettä on kyllä ilo katsella ja lukea. Tosin joistakin kohdista olen hieman eri mieltä, esimerkiksi "Ruostesuojaus on Saab 9000:ssa erittäin kehittynyt." ja "[Automaatin] Vaihteenvalitsin on ergonomisesti oikein muotoiltu."
Tuo on munkin käsitykseni tonnarista.AZP kirjoitti:Autosta kuulemma jäi vahva fiilis, että tällainen on täydellinen auto.
Tonnari on avaramman tuntuinen, voisin kuvitella että mitoissa ei hirveän dramaattisia eroja ole..? Olen ehkä vähän väärä ihminen arvioimaan, kun femmassa olen matkustanut takapenkillä kerran ja tonnarissa en lainkaan.AZP kirjoitti:Tuossa esitteessä kun kovasti mainostetaan tonnarin olevan sisätiloiltaan oikeasti iso auto (jopa ameriikassa), niin mites kokeneemmat sanoo, onko femmat sisätiloiltaan samaa luokkaa?