Noista virtauksista tuntuu olevan kahdenlaista mielipidettä..tiedä sitten vaikka riittäisi toi vakiokansi sinne 350-400hv+ lukemiin
Mutta oisi vaihtoehto tietysti käyttää tollasenaa virtauspenkissä ja sitte näkis mihin se oikeasti riittäisi
Mun tonnarissa olevasta koneesta on aikoinaan dynotetty 340hp. Vakiokansi, tosin B202 nokat. Vakionokillakin toki onnistuu, ei niissä isoa eroa ole. Paineitakin oli muistaakseni vain 1,2bar joten lisää löylyä saisi vielä aika helposti.
Itellä tossa omassa vessassa vakiokannella jossa volvon jouset + 2.3i nokat niin penkitettiin syksyllä 429hp. Nyt ois tossa joutilaana noi B202 nokat niin taitaa nekin löytää käyttöpaikan
Saab 9000 2.0t -97 Jubileum Stage X
Bmw E53 X5 2002
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Okei no aika hyvältä kuulostaa kyllä jos 429hv vakiokannella lukuunottamatta venajousien vaihtoa
Oispa jo kesä nii vois sen holsetin sovittaa pellialle kun on vielä tonnari käyttiksenä tän talven nii kesällä vasta pystyy rueta enemmin viilailee nii mennää nyt tolla vajaa tehoisella setupilla
Tämäkin oli vakio T5 kannella, että en suuremmin jännittäisi kannen virtaavuuden riittämisestä. Suuttimien tuotto tuossa setupissa loppui eikä kannen virtaus.
Hmm..olin jo ostamassa 630cc dekat mut tossa lueskelin nii jätänpä ostamatta kun jää auttamatta liian pieniksi.. jos kerta tossa penkkilapussakii lukee et 840cc ja suuttimista loppunu tuotto kesken.. joten 875 cc dekat taikka jotkut vastaavat.
Ymmärsin tuolta projekti kertomuksesta et 2.0litrainen on tuossa Saabelissa..
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projektisäädöissäporsimusits back againIts dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-