![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
ps: orastavat oireet alko jo turun reissun aikana
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Autona siis toi 2.3T my:92
Premium Override kirjoitti:Antaako Checki vilkkuja ennen starttia, asennnossa? Oisko joku letku ampassu irti tai halki.
Premium Override kirjoitti:Ootkos IMM:in putsannut ja kattos ne letkut lävitte huolella.
TurboTurpa kirjoitti:No nytte auto kukkuu ja käy niinku vikaa ei olis ollutkaan, auttokko sitten kunnon loraukset jäänestoa tankkiin tai ne letkujen tarkistukset kaasuläppäkotelolta tai sitten vain pelkkä valohoitono tuli siinä vaihdettua myös toinen lambada, mutta nytte toistaiseksi kaikki hyvin ja laitoin myös uudet tiivisteet bensanpaineensäätimelle, oli se pienempi o-rengas kulahtanut, joten starttaus ajatkin pieneni huomattavasti.
Sellaisen jutun tossa huomasin kun tutkin tarkemmin, että varsinkin juuri kylmänä herkemmin kastuu jostain läppäkotelon suunnalalta jäähnesteestä, siitä mihin tulee ne letkut ja onko siinä jokin liitoslaippa missä on ne messinkiset putket.sarka kirjoitti:Vaihda kaikki letkut uusiin. Onko bensansuodatin kuin vanha? Kantsii tehä vikakoodinlukulaite ja käydä ajamassa vika päälle.
Premium Override kirjoitti:Ei siinä oikein ole kuin nesteen kiertotila sen kannen alla. Tiiviste vaan ajan myöten entinen. Katoaako jäähdytin nestettä ja jos, niin minkämoista vauhtia?