-88 2.0TA kyseessä ja olis takapenkillä tripodi ja malja kuskinpuolelle. Tripodin suhteen ei liene muuta ihmeellistä, kuin että se tulisi oikeaan asentoon ulompaan vetoniveleen nähden, mutta maljaa vaihdettaessa joidenkin lähteiden mukaan tulee vaihteistoöljyt ulos.
Tuleeko automaattivaihteisessa siis tomaattiöljyt ulos, vai onko peräöljy erikseen? Jos on, mistä sitä lisätään jos/kun sitä valuu pitkin lattioita? Mikä on oikea tyyppi?
Sisemmän vetonivelen tripodin ja maljan vaihto
Sisemmän vetonivelen tripodin ja maljan vaihto
SAAB 9000 CD 2.0TA my90 California Steg 1
SAAB 9000 CC 2.0TA my88
SAAB 900 CC 2.0i8 my85
#5850
SAAB 9000 CC 2.0TA my88
SAAB 900 CC 2.0i8 my85
#5850
Re: Sisemmän vetonivelen tripodin ja maljan vaihto
Tonnarissa ei ole peräöljyä erikseen, joten tomaattiöljyä sieltä hiukan tulee. Uutta voi kaataa öljytikun reiästä.
9-5, 96, 96 Sport, 99, MB 220 D W115, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm
Re: Sisemmän vetonivelen tripodin ja maljan vaihto
Hyvä, kiitos. Nyt tarvii vaan suostutella napamutteri auki ja vaihtaa osat
SAAB 9000 CD 2.0TA my90 California Steg 1
SAAB 9000 CC 2.0TA my88
SAAB 900 CC 2.0i8 my85
#5850
SAAB 9000 CC 2.0TA my88
SAAB 900 CC 2.0i8 my85
#5850
Re: Sisemmän vetonivelen tripodin ja maljan vaihto
Ei sitä napamutteria tartte avata. Avaa iskarin pultit olka-akselista ja poista toinen. Tarvittaessa vaikka alapallo irti, niin vetari tulee kyllä ulos maljastaan. Sitten vaan lukkorengas pois ja tripodin vaihto. Vetoakseli vähän sivummalle ja mahtuu tekemään loput.
Matti
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki