Ensimmäisen sukupolven tonnarit
Re: Ensimmäisen sukupolven tonnarit
Puhuin suuresta massasta, eli niistä markkinavoimista, jotka määrittävät vanhojen romujen yleisen hintatason. Harrastajat ja älyköt sitten erikseen
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Ensimmäisen sukupolven tonnarit
Kyllä oli jumppa kattoluukun tekemisessä. Vähän härski siitä tuli kun piti poppareilla kiinnittää, mutta monta kertaa siistimpi kuin pelkkä ritilä. Katon verhoilu sinänsä ei kovin ihmeellinen ollu. Ei enää roiku kummassakaan kankaat silmillä https://imageshack.us/i/idP9auRmj
Re: Ensimmäisen sukupolven tonnarit
Verhoilitko luukun kaihdinlevyn irrottamatta sitä autosta, vai mihin niitä pop-niittejä tarvittiin?
http://www.jus.liitin.net/saab/9000/kat ... 85_12.html
Vai oliko peltiluukku? Peltiluukun verhoiluohjetta: http://www.saabnet.com/tsn/bb/9000/index.html?bID=82189
http://www.jus.liitin.net/saab/9000/kat ... 85_12.html
Vai oliko peltiluukku? Peltiluukun verhoiluohjetta: http://www.saabnet.com/tsn/bb/9000/index.html?bID=82189
Viimeksi muokannut jus, Su Tammi 04, 2015 22:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Re: Ensimmäisen sukupolven tonnarit
^äkkiseltään katsottuna ei kuvassa näy kaihtimen vetokahvaa, joten olettaisin peltiluukusta olevan kyse.
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Nissan Maxima 3.0 V6 A.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Re: Ensimmäisen sukupolven tonnarit
Jenkissä on vieläkin luukku kierossa, kun kesällä tuli purettua systeemi ja verhoiltua. Kokoamisvaiheessa olikin kiirus kun vesisade yllätti
SAAB 9000 CD 2.0TA my90 California Steg 1
SAAB 9000 CC 2.0TA my88
SAAB 900 CC 2.0i8 my85
#5850
SAAB 9000 CC 2.0TA my88
SAAB 900 CC 2.0i8 my85
#5850
Re: Ensimmäisen sukupolven tonnarit
Juu, luukku oli kyseessä eikä akkuna Suurin ongelma hommassa oli se että koko kattoluukun sisusta on vajaan kolmenkymmenen vuoden matkalla tippunut pois. Liekö jossain päin New Yorkin Brooklyniä, tiedä häntä. Olen yrittänyt metsästää "uutta" sisustaa siihen, mutta en ole vielä löytänyt. Popniitit laitoin kattoluukun alla olevaan ritilään kiinni. Tuohon ilmeisesti oikea verhoilukin kiinnittyisi, tosin vähän nätimmin. Niin ja luukun rubgon tein ohuesta vanerista, tqipuukin sopivasti kun luukku nostaa peräänsä.jus kirjoitti:Verhoilitko luukun kaihdinlevyn irrottamatta sitä autosta, vai mihin niitä pop-niittejä tarvittiin?
http://www.jus.liitin.net/saab/9000/kat ... 85_12.html
Vai oliko peltiluukku? Peltiluukun verhoiluohjetta: http://www.saabnet.com/tsn/bb/9000/index.html?bID=82189
Re: Ensimmäisen sukupolven tonnarit
Turbo haettu korjaamolta uudella lasilla varustettuna ja kehyksen ruosteet korjattuna. Paskoilla akuilla kun nyin tota käyntiin niin laturi kyrvähti ja huomasin jarruvalojen toimimattomuuden. Ne korjataan ja paineletkut vaihdetaan konehuoneeseen. Sitten hattu kourassa konttorille anomaan ajoaikaa..