acc puhaltelee minne sattuu.

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Pöhkis
"Turbo"
Viestit: 205
Liittynyt: La Syys 12, 2009 20:26

acc puhaltelee minne sattuu.

Viesti Kirjoittaja Pöhkis »

Moro. Seuraavan lainen ongelma esiintyi elikkäs puhaltaa ilmaa pelkästään naamalle ei tuulilasille niinkun haluaisin näin talvikeleillä. Vaikka painelee nappuloita ei muuta suuntausta. Kalibroitu on eikä näytä vikakoodeja. Voisiko suuntayksen läppä olla jumissa yms. ? Ja mistä semmoseen pääsee käsiksi? Acc3 kyseessä 9000 cde -96 2.0t
karg
"Hölösuu"
Viestit: 3835
Liittynyt: La Touko 10, 2003 06:57
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Re: acc puhaltelee minne sattuu.

Viesti Kirjoittaja karg »

ACC-paneeli voi olla myös rikki. Kaverilla oli samantyyppisiä ongelmia tonnarissa ja siihen kun vaihdettiin toinen paneeli, ongelmat katosivat.
SaabiSakke
"Turbo"
Viestit: 213
Liittynyt: Ti Elo 03, 2010 14:09
Paikkakunta: Ii

Re: acc puhaltelee minne sattuu.

Viesti Kirjoittaja SaabiSakke »

Mistäpäin oot? Mulla ois tuossa ylimääräisenä yks ACC3:n. Saa lainata testikäyttöön tai ostaa halvalla pois :)
Saabiton mies since 7/2022
juhi81
Matalapaineturbo
Viestit: 170
Liittynyt: La Maalis 29, 2014 21:02

Re: acc puhaltelee minne sattuu.

Viesti Kirjoittaja juhi81 »

Ääni paneelille, mulla oli samantyyppisiä vikoja suuntauksen ja ilman lämpötilan kanssa. Toisella ACC paneelilla korjaantui.

Siitä on helppo lähteä liikkeelle jos toinen paneeli löytyy lainaan.
VW Touran II -16, Avensis T25 -07 Exät: Volvo V40 2.0T Classic, Saab 9000 CSE 2.3TA, Volvo S80 2.5T, Volvo S80 D5, Toyota Auris Hybrid Touring Sports Premium, BMW F11
Pöhkis
"Turbo"
Viestit: 205
Liittynyt: La Syys 12, 2009 20:26

Re: acc puhaltelee minne sattuu.

Viesti Kirjoittaja Pöhkis »

Kuopiossa majailen... paljon pidät hintaa ehjällä?
SaabiSakke
"Turbo"
Viestit: 213
Liittynyt: Ti Elo 03, 2010 14:09
Paikkakunta: Ii

Re: acc puhaltelee minne sattuu.

Viesti Kirjoittaja SaabiSakke »

No mää oon tulossa niille nurkille tulevana kesänä kesäpäiville :)

Siinä on semmoinen ominaisuus, että se ei puhaltanu kylmänä eka tuulilasille niinkuin ennen teki. Ennen se aina järkevästi puhalsi ensin tuulilasille automaattisesti pienellä puhallusnopeudella ja vaihtoi sitten itsekseen siihen tallennettuun asetukseen. Suuntauksia kyllä pystyi käsin vaihtamaan.

Tosin en tajunnut tehdä sitä resetointia ollenkaan vaan ostin toisen käytetyn. Sen koomin en ole kokeillut miten se pelaa. Tämä tapahtui viime talvena.

20e ja postikulut, oli se sitten täysin ehjä tai yllä kuvatulla tavalla viallinen.
Saabiton mies since 7/2022
SaabiSakke
"Turbo"
Viestit: 213
Liittynyt: Ti Elo 03, 2010 14:09
Paikkakunta: Ii

Re: acc puhaltelee minne sattuu.

Viesti Kirjoittaja SaabiSakke »

Hei Pöhkis,

Ilmoittele haluatko tuon acc-paneelin. Mulle tulee kyselyitä siitä privalla. Myyn sen pois jos et sinä halua ostaa.
Saabiton mies since 7/2022
Pöhkis
"Turbo"
Viestit: 205
Liittynyt: La Syys 12, 2009 20:26

Re: acc puhaltelee minne sattuu.

Viesti Kirjoittaja Pöhkis »

Myy vain pois. En tarvitse omani oli mennyt tilttiin kun puhaltimesta meni laakerit :lol: :lol: :lol: :lol:

Nyt siis toimii hyvin.
Vastaa Viestiin