Kytkimen ilmaus
Kytkimen ilmaus
Moro! Miten tapahtuu oikeaoppinen kytkimen ilmaus? Auto on 9000turbo 2,0l -92. Nyt alko pakki nariseen päälle pannessa. Meniköhän laatikko?
- JiiVee
- "Hölösuu"
- Viestit: 1103
- Liittynyt: Pe Syys 22, 2006 14:29
- Paikkakunta: Hausjärvi - Tre- Seinäjoki
Re: Kytkimen ilmaus
Ilmausnipasta injektioruiskulla toimii ainakin.
Saab 9000 CDE 2,3 T -95 (Speedparts stage 4), Saab 96 -71 (stage 1), Saab 96 -63, Audi A4 1,9 Tdi Quattro -03 stage 1, Taunus 17 m umpikylki -61 (MR), Rover 75 estate 2,5 V6 -03, Taunus 17 M sedan -61, Corolla LB
Re: Kytkimen ilmaus
Laita ilmausruuvviin letkunpätkä ja avaa hiukan, painovoima tekee ilmauksen itsestään. Omassa toimi ainakin hienosti.
#1598
Saab 9000 CS 2.0t -97, Alfa 166 jtd 20v. Aut. -05, Lancia Lybra 1.8 ls
Saab 9000 CS 2.0t -97, Alfa 166 jtd 20v. Aut. -05, Lancia Lybra 1.8 ls
Re: Kytkimen ilmaus
Leikkaa vanhasta sisäkumista venttiilikohta irti, about reilu 10cm. Laita tämä läpyskä säiliön korkin tilalle, kitistä varoen klemmarilla. Kiinnittä ilmausruuviin sopiva kirkas letku, minkä nostat ylöspäin ja johdat sen esim vanhaan jarrunestepulloon korkkiin tehdyn reijän kautta.
Pumppaa säiliöön painetta esim T-kahvapumpulla varoen, seuraa ilmausletkusta työn edistymistä. Kun neste on puhdasta ja ilmakuplat loppuvat. Homma toimii
Vaihda suosiolla pääsylinteriin tiivisteet
Pumppaa säiliöön painetta esim T-kahvapumpulla varoen, seuraa ilmausletkusta työn edistymistä. Kun neste on puhdasta ja ilmakuplat loppuvat. Homma toimii
Vaihda suosiolla pääsylinteriin tiivisteet

Ari #831 - Pidättekö minua ihan hulluna vai idioottina ?